March 18, 2010

New Nail Polishes From Spring Collections

Danes imam za vas slike še zadnjih novih pridobitev iz pomladanskih kolekcij. V spletni trgovini ZaPikoNaI (slovenska spletna trgovina, kjer prodajajo lake znamk OPI, China Glaze, Zoya in po novem tudi Orly) sem si že v prednaročilu zagotovila naslednje lake: Zoya Lana in Adina iz kolekcije Reverie in pa OPI Meet Me On The Star Ferry iz njihove kolekcije Hong Kong.

Today I have for you pictures of my new nail polishes from Spring collections. I have pre-ordered them in web shop ZaPikoNaI (slovenian web store, where they sell nail polish brands OPI, China Glaze, Zoya and Orly). This is what I bought: Zoya Lana and Adina from Reverie collection and OPI Meet Me On The Star Ferry from their Hong Kong collection.


Zoya Lana in Adina:



OPI Meet Me On The Star Ferry:




To pa še ni vse! Izredno sem bila vesela, ko me je kontaktirala lastnice zgoraj omenjene spletne trgovine, če bi bila pripravljena sodelovati z njimi. Izbrala sem si lahko dva laka po svoji izbiri, tako znamko kot odtenek, v zameno, da na svojem blogu objavim in predstavim swatche izbranih lakov. Izbrala sem Zoyo Savito iz kolekcije MatteVelvet Winter (ker mi je izredno všeč matte finish) in Orly Wild Wisteria iz pomladne Bloom kolekcije (ker še nisem imela nobenega Orly laka in ker se mi zdi, da pri nas še niso tako poznani kot ostale znamke).

That is not all! I was really happy when I was contacted by the owner of above mentioned web store, if I would be willing to cooperate with them. I was offered to choose two nail polishes of my choice in return that I present swatches of chosen colours on my blog. I picked out Zoya Savita from MatteVelvet Winter collection (I love matte finish) and Orly Wild Wisteria from their Bloom Spring collection (because I haven't had any Orly nail polish before and because I think this brand is not so well known in our country as other brands).

Zoya Savita in Orly Wild Wisteria:



Kmalu sledijo še swatchi mojih novih lepotcev ;)

I will show you the swatches of my beautiful new polishes very soon ;)

Hvala za obisk!


Thanks for looking!

6 comments:

  1. Oooooo, lepotci. Še posebej mi je všeč Adina in Orly. Aja, pa Savita je tud zakon. :)
    Komaj čakam fotke na tvojih lepih nohtkih. :)

    ReplyDelete
  2. Kako lepo od njih! =) Prava lepotca si si izbrala :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. @ Tassa: Hvala, se bom potrudila čimprej poslikat :)

    @ nihrida: Ja, tudi meni si zdi lepo, še posebej, ker moj blog ni ravno znan in spremljan v takem številu.
    Glede izbranih lakov pa sem ugotovila, da sem si mogoče zadala (pre)težko nalogo, ker vijoličnih odtenkov sploh ne znam poslikat :)

    ReplyDelete
  5. Se ne morem strinjati s tabo. Sicer nisem lastnica ne enega ne drugega laka, ampak mi delujeta barvno zelo podobna ostalim slikam...
    Savito si odlično poslikala! =)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)