March 21, 2010

NOTD: Orly Wild Wisteria

Danes vam predstavljam še drugi lak, ki so mi ga iz spletne trgovine ZaPikoNaI poslali zastonj, da vam ga predstavim. To je Orly Wild Wisteria iz spomladanske Bloom kolekcije. Tega sem bila še posebej vesela, ker je to moj prvi Orly lak :)

Lak je krasne temne modro-vijolične barve s krem finišem. Ker še nisem imela nobenega njihovega laka, nisem vedela, kaj naj pričakujem glede mazljivosti, prekrivnosti itd. No, bila sem pozitivno presenečena - lak se zelo gladko nanaša, je super mazljiv in prekriven že po enem nanosu!

Slike so bile posnete zunaj pod šibko sončno svetlobo. V realnosti pa izgleda malo bolj vijoličen.



Today I have for you the second nail polish that was sent to me for free by slovenian web shop ZaPikoNaI, so I can show some swatches. This is Orly Wild Wisteria from their *Bloom* Spring collection. I was pretty excited about this one, because this is my first Orly's nail polish :)

Wild Wisteria is a beautiful dark blue-purple nail polish with creme finish. Because I nevere had any Orly's polish, I didn't know what to expect about its texture etc.
Well, I was positively surprised - this nail polish it's so smooth, easy to apply and opaque in just one coat!

Photos were taken outside under weak sunlight. In real life it looks a bit more purple.














Have a nice Sunday!


**Disclosure: This product was sent to me for free by web store ZaPikoNaI in exchange for an unbiased opinion.**




___________________________________________
Song of the day: Leonard Cohen - In my secret life

10 comments:

  1. wo, this is a gorgeous dark colour :)
    Kisses!

    ReplyDelete
  2. Tale lak je res izjemen-krasno mazljiv in lepo prekriven že po enem nanosu :) Krasno ti paše Biba :>

    ReplyDelete
  3. Kako čudovit je, se še nekako upiram, da ga ne dodam na WL. :) Res ti lepo pristoji.

    ReplyDelete
  4. Zelo lepa barva. :) Ni druge kot da ga dodam na WL. :P

    ReplyDelete
  5. @ darksome: hvala in se strinjam - res je super tale lak :)

    @elchy: upam, da ti uspe ;) Hvala za kompliment.

    @Tassa: Če so tudi ostali laki take kakovosti, bom jaz takoj dodala na WL vse tiste, ki si jih že ti objavila :D

    ReplyDelete
  6. tale lakec imam tudi jaz in je res super!
    Žal pa niso vsi Orly-i tako super glede prekrivnosti. Imam tri, ki rabijo kar tri plasti za zadovoljivo prekrivnost.

    ReplyDelete
  7. @ anček: bom vesela namigov, kateri so in kateri niso tako super glede prekrivnosti ;)

    ReplyDelete
  8. malo pozno odgovarjam :)
    super so:
    wild wisteria kot si že sam ugotovila, Enchanted forest, wandering wine in moder in črn mat =)

    ne ravno super so mi pa:
    charged up, mint mojito, green with envy, cashmere cardrigan.

    mislim da so to vsi kar jih imam (:

    ReplyDelete
  9. Anček, hvala ti za tole poročilo! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)