March 25, 2010

NOTD: Zoya Lana

I'm wearing Zoya Lana from their Reverie (Spring) collection. It's a orange-red colour with such fine duo-chrome golden-green shimmer in it. I just couldn't capture it in all of its beauty, sorry...


I did fell in love with this colour, though and I think it will be great for hot summer days. This will be a picture heavy post...


Here it is in two coats under different lighting:





















(all images are clickable)


What do you think?



_____________________________________
Song of the day: Alanis Morissette - Ironic

14 comments:

  1. zanimiva barva...na vseh slikicah čudovita, razen na prvi je malo preveč oranžna zame =) pa popoln nanos in lepi nohtki <3

    ReplyDelete
  2. Hvala, Anček :) Ampak pod umetno svetlobo je kar takšna kot na prvi sliki - zelo oranžna *lol*

    ReplyDelete
  3. Beautiful Colour, I think I will buy Happi from this collection :).

    ReplyDelete
  4. Večkrat sem se že "spravljala" komentirat, pa mi ni uspelo ;-), tokrat pa preprosto moram. Lak je lep...ampak tvoji nohti so pa prečudoviti! Oblika, dolžina...vse super!

    ReplyDelete
  5. Na prvi sliki mi ni všeč, ker je preveč oranžna. Na drugih pa je lepa!

    ReplyDelete
  6. Hej!
    Meni najlepša je zadnja slikica<3
    Drugače pa je lakec na tvojih nohtih popolen za moj okus oranžnega laka =)
    Aja, pa strinjam se z Amikadejo! Lušni nohtki... <3<3<3

    ReplyDelete
  7. @ Bluebell: I'm thinking of getting Happi or Reece too :)

    @ Amikadeja: Hvala za komplimente :)

    @ nihrida: Ja, mislim da tam kar večini ni najbolj všeč...

    @ Tiana: Oo, najlepše hvala!

    ReplyDelete
  8. Zelo zanimiva barva. :)
    Na tvojih nohtkih mi je za dol past všeč. Na mojih bi bila zgodba drugačna. :))
    Pa res imaš zelo lepe nohte in tudi nanos lakca ti je uspel u nulo! :)

    ReplyDelete
  9. Olá, eu gostei, aliás gostei de tudo, vim conhecer o seu blogue e fiquei fã. Venho visitar mais vezes, bom fim de semana, bjos doces

    ReplyDelete
  10. @ Tassa: Hvala. Vendar mislim, da bi tudi na tvojih izgledal čudovito :)

    @ Dudis: Thank you for following me :)

    @ C.: Thanks.

    ReplyDelete
  11. Olá, é verdade, fui eu que fiz, adoro trabalhos manuais, obrigada pelo carinho, bjos doces

    ReplyDelete
  12. Krasne slike, mislim, da si jo super ujela<3 sama barva mi sicer ni preveč všeč, ampak na tebi izgleda krasno! pa čudovit nanos<3

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)