March 18, 2010

NOTD: Zoya Savita

Če ste ugibale, kateri odtenek se bo najprej znašel na mojih nohtih, je odgovor Zoya Savita iz njihove Matte Velvet Winter kolekcije. Se mi zdi, da sem bila kar predvidljiva pri izbiri odtenka :)

Kot sem že omenila v prejšnji objavi, so mi ta lak poslali iz spletne trgovine ZaPikoNaI zastonj, zato da vam lahko pokažem swatche. S to spletno trgovino imam do zdaj same dobre izkušnje, pohvaliti moram odnos do strank in hitro odzivnost preko e-maila.

V primerjavi z OPI Suede laki, je tale Zoya čista poezija za nanašanje. Ni tako zelo gosta, niti se ne suši tako zelo hitro kot OPI-ji, ampak še vedno hitro, da ne bo pomote ;) Uporabila pa sem dva tanka sloja.

Barva pa... I'm in love... Krasna srednje vijolična barva s pink shimmrom. Seveda mi na slikah ni uspelo ujeti barve čisto takšne, kot je v resnici.

Naj slike povedo svoje...



If you were wondering which nail polish will be first on my nails, is the answer Zoya Savita from Velvet Matte Winter collection. I think, I was pretty predictable here :)

As I already wrote in my previous post, this nail polish was sent to me from web shop ZaPikoNaI for free, in return to show you the swatches. I have to say, I have only good experiences with this shop and their customer service is really great.

Compare to the OPI Suede polishes, is this Zoya quite a poetry when it comes to application. It's not so very thick as OPI Suede polishes, it doesn't even dry so very fast, but still fast. I used two thin coats.

Well, the colour... I'm in love... gorgeus middle purple colour with pink shimmer in it. Of course, I couldn't capture this shade on my pictures completely the way it looks in real life.

Let the pictures talk for themselves...

Slike so bile narejene zunaj, pod naravno sončno svetlobo in dve v senci:

Pictures were taken outside under natural sunlight and two in the shadow:












(vse slike se da povečati s klikom nanje)

(all images are clickable)


**Disclosure: This product was sent to me for free by web store ZaPikoNaI in exchange for an unbiased opinion.**



_______________________________________
Song of the day: Billy Idol - Sweet sixteen

15 comments:

  1. spet prečudovit lakec <3
    tale je tudi meni najlepši iz te kolekcije.

    ReplyDelete
  2. ps: upam da ga boš poslikala tudi z glossy nadlakom =)

    ReplyDelete
  3. biba tole super izgleda!! tudi mene zanima kako pride z nadlakom ;)

    ReplyDelete
  4. I'm in love with this nailpolish :D

    ReplyDelete
  5. @ anček & mancina: če do jutri ostane brezhiben, dam gor nadlak in poslikam :)

    @ Daniela: me too :D

    ReplyDelete
  6. Zelo lep lak in kako dobro ti pristoji. :)

    ReplyDelete
  7. oh my god! that most beautiful color!!
    Nail these do not sell here in Spain :(
    kisses

    ReplyDelete
  8. hi!
    I'm so sorry .. I had not seen the email I just answer.
    I hope your answer
    kisses and hug! thanks (:

    ReplyDelete
  9. wauuu, kakšn lak...zaljubljena sm :)

    ReplyDelete
  10. Ja, nekaj magičnega je na tej Saviti :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)