April 23, 2010

My Very First Catrice Nail Polishes!

I think almost every Slovenian nail polish/beauty blogger did the post about the Catrice polishes today :)
Not because they are available in our country (*I wish*), but because a very kind and lovely Mamy from Parokeets bought these polishes for us when she was in Croatia. Thank you, Mamy! :)


Here is what I've got: 120 Plum Play With Me, 250 I Sea You! and 280 London's Weather Forecast.




Swatches are comming soon...


Thanks for looking and have a nice weekend!



______________________________________________
Song of the day: Charles & Eddie - Would I lie to you

7 comments:

  1. lušno, čimprej poswatchaj :)

    ReplyDelete
  2. Vsi so lepi! Upam, da boš najprej pokazala Plum Play With Me, me zanima kako zgleda na nohtkih. :)

    ReplyDelete
  3. jaz tudi dobim 2 od teh, ampak žal šele čez 1 teden, tako da komaj čakam tvoje swatche =)

    ReplyDelete
  4. Biba, hvala! Ni težko kaj narediti, če vem, da lahko s tem nekoga razveselim. Jaz bi buila tudi vesela, itak. Problem je bil samo v tem, ker je lakov sproti zmanjkovalo in niso tako hitro obnavljali zalog.

    Anček, uf, kako se bo vlekel ta teden...

    ReplyDelete
  5. Dobra izbira! :) Že komaj čakam swatche! :)

    ReplyDelete
  6. @ Mamy: Smo te pošteno "namučile" s temi Catrice laki, kolikor vidim... ;) *flower*

    @ Tassa: Hvala! Že delam na tem...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)