April 21, 2010

NOTD: Milani Totally Cool

This one would be totally cool, if it wasn't so sheer. It's a blue jelly base with purple and pink micro glitter particles in it. I had to use 4 coats to get the coverage and the purple colour on the photos below. I like the colour a lot, but 4 coats (and my nail line was still slightly visible)...


Photos were taken outside - first one in the shadow, the other two under direct sunlight:








What do you think about it? Do you own it?



______________________________________
Song of the day: Fools Garde - Lemon tree

9 comments:

  1. Tale je čudovit! Lepo si ga ujela <3
    Ne, tega še nimam pa tudi branila se ga ne bi! ;D Suuuper je.

    ReplyDelete
  2. meni pa ni nič pretresljivega.. mogoče so se mi 4 plasti zamerile ;) ampak na tebi super izgleda! =)

    ReplyDelete
  3. @ Tiana: Hvala! :)

    @ mancina: Mah, tudi mene mučijo te 4 plasti...

    ReplyDelete
  4. Jaz ga imam, pa ga še nisem uporabila. Pri tebi ne bi rekla, da je ''nail line'' viden. =) Moram ga pa še sama kmalu uporabiti, da vidim kako in kaj. Izgleda čudovito.

    ReplyDelete
  5. V realnosti je še vedno opaziti belo konico... Mi je pa sama barva čudovita!
    Na tebi bo pa itak še boljše izgledal :)

    ReplyDelete
  6. hi!
    I love it! has a beautiful purple
    kisses!(=

    ReplyDelete
  7. wow, that's a pretty color! i couldn't even tell it's 4 coats, you painted well!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)