April 1, 2010

NOTD: Zoya Zara

I'm wearing Zoya Zara today. It's a lovely lilac shade with tones of fine golden, green and even red shimmer in it. It's quite sheer, but application was easy and smooth.


I used 2 layers here and my nail line is stil visible, but I don't mind - I like it anyway. It would probably look even better, if used 3 layers or some lilac creme nail polish for base.


Pictures were taken outside - first one under direct sunlight, second was taken in the shadow:






What do you think?



____________________________________________
Song of the day: Robbie Williams - Come undone

13 comments:

  1. yummy :) super spomladanska barva....tko pravljična se mi zdi!

    ReplyDelete
  2. I really like it, this is on my wishlist too.

    ReplyDelete
  3. mene si prepričala..naslednja Zoya je def. zara =)

    ReplyDelete
  4. Lepa barva!

    Pa nohte imaš tudi tako lepe, da bi jih kar gledala. :)

    ReplyDelete
  5. @ .sparkle*: Se strinjam :)

    @ Bluebell: It's worth of buying it ;)

    @ mancina: Hihi :P

    @ Tassa: Hvala! *blush*

    ReplyDelete
  6. OMG, meni je cudovit!
    Damnit nehajte mi ze enx kazat Zoye, trenutno imam 3 na WL (in ta je 3.!).

    ReplyDelete
  7. Jaz se nikakor ne morem odločit glede Zare. Želim si je že dolgo časa, ampak se mi zdi, da ne bi dobro izgledala na meni. Na tebi je čudovita!

    ReplyDelete
  8. @ Tamara: Ne vem, zadnje čase so me kar malo obsedle Zoye in jih še imam nekaj za pokazat... :P

    @ Nihrida: Hvala! Ampak mislim, da bi tudi na tvojih čudovitih nohtih izgledala tako lepo :)

    ReplyDelete
  9. I like the shimmer, but base color is just not me, so I'll skip this one.

    ReplyDelete
  10. Kako čudovit lak! Pa tvoji nohtki. Lahko rečem samo, waw. :)

    ReplyDelete
  11. @ Gejba: Shimmer in it is really gorgeus. About the colour...we don't all have the same taste ;)

    @ elchy: Hvala :*

    ReplyDelete
  12. Olá, obrigada pela visita e pelo carinho. Adorei essa cor, é muito bonita.
    Bjos doces

    ReplyDelete
  13. i love it on your nails and how it "glows" :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)