May 11, 2010

NOTD: Essence No More Drama & NYX Purple Ave.

It's been such a boring weather here lately - clouds, more clouds. Oh, I think I see the Sun! Nope, clouds again... And this is no good weather to take pictures of beautiful polishes. Grrr...


Well, anyway, this is what I've got for you today... Essence No More Drama - light lilac creme shade, 2 coats:




Then, I added 2 coats of NYX Purple Ave. on top, which is almost clear (very slightly purple) base with glitter / flakies:






Photos were taken outside, no sun. They are clickable (as always).


Thanks for stopping by!



_____________________________________
Song of the day: Simply Red - Thrill me

16 comments:

  1. Čudovita barva, pa tisti layer čez ... <3

    ReplyDelete
  2. waaaaw!!!! lilkoti kot veš so moja ljubezen in tale izgleda <3, z nyx-om čez je samo še bolj zanimiv in izgleda super!!!

    ReplyDelete
  3. hi! Most beautiful blending
    kisses (=!

    ReplyDelete
  4. iii, ful je lep :) ampak mi je malenkost bolj všeč brez nyx-a :)

    ReplyDelete
  5. @ Helena: Hvala! :)

    @ mancina: Hihi, vem, kaj čutiš do lila lakov ;) Se mi zdi, da jih je zadnje čase kar veliko za videt... :)

    ReplyDelete
  6. @ .sparkle* & nihrida: Saj tudi jaz ne vem, kaj naj si mislim o tej svoji stvaritvi... :)

    ReplyDelete
  7. i love it- you gotta love flakies, right? ;)

    ReplyDelete
  8. Zelo mi je všeč! Mogoče je tudi meni všeč brez bleščic, ampak ni pa grdo! Sploh ne, vseen mi je lušn ;)

    ReplyDelete
  9. @ amusedPolish: Yup, love the flakies :))

    @ Ana: Hvala! :)
    Mogoče je tale barvna kombinacija malo napačna, kaj pa vem...

    ReplyDelete
  10. such a pretty shade! i love lilacs, especially dirty, mauvey lilacs!

    ReplyDelete
  11. Čudovita manikura! Mi je nekoliko bolj všeč z bleščicam. <3

    ReplyDelete
  12. Super manikura! <3 Že sam je tako lep (itak, če je vijola), ampak z bleščicami je pa WoooooooW! :)

    ReplyDelete
  13. elchy & Tassa: Hvala vama! *flower*

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)