May 3, 2010

NOTD: OPI Meet Me On The Star Ferry

I'm wearing OPI Meet Me on the Star Ferry from their Hong Kong Collection. It's kind of plum shade with brown undertones, so I could probably call it mauve colour.


This one was on a sheer side, so I had to use three coats to even out the application. Altough this is a shimmery colour with green, red, gold, pink shimmer in it, it leaves slightly visible brush strokes behind and it looks a bit metallic. But with a layer of top coat all the brush strokes were gone.





Maybe the colour isn't that special, but this shimmer in various colours makes this polish something special in real life.


What do you think?



___________________________________
Song of the day: Lenny Kravitz - Again

13 comments:

  1. It looks beautiful on you but I don't like too metallic looking polishes so I wasn't sure if I should buy it. What do you think?

    ReplyDelete
  2. joj biba super izgleda in je meni osebno ful posebna barva.. edino škoda da je bolj "voden"..

    ReplyDelete
  3. @ Bluebell: It has sort of metallic flash...
    I think the best way to figure it out, if you like it or not is that I'm lending you mine for a round or two ;) Write me an e-mail, if you're interested :)

    @ mancina: Hvala, vedno najdeš tako prijazne besede *blush*
    Škoda res, glede (ne)gostote :D

    ReplyDelete
  4. Imala sam ga do nedavno i nismo se bas voljeli, ta boja jako cudno izgleda na mojim noktima pa sam ga proslijedila dalje. mislim da hong kong kolekcija ima i boljih lakova :)

    ReplyDelete
  5. Blanka, hvala za tvoj komentar! :)

    Jaz bi rada imela še Jade Is The New Black in pa Suzi Says Feng Shui. Imaš mogoče katerega od teh (ali katerega drugega iz te kolekcije) in kako se ti zdita?

    ReplyDelete
  6. Hi!
    time to not go through here, sorry
    nail polish is gorgeous .. like all OPI nail
    kisses!

    ReplyDelete
  7. Pili, thanks for stopping by :)

    ReplyDelete
  8. Meni je naj iz Hong Kong kolekcije Dim Sum Plum, predivno mi izgleda na noktima, valjda je to nijansa za plavuše :)) meni smeđe-bordo nijanse kao ova loše stoje, ali naziv me privukao!!!

    ReplyDelete
  9. krasno izgleda na tebi! super nanos!

    ReplyDelete
  10. @ Lutka: Hvala tudi za tvoj komentar!
    Jaz sem pa obožujem ravno takšne odtenke lakov - rdeče, rjave, vijolične in podobne :)

    @ KONADomania: Hvala :)

    ReplyDelete
  11. Imala sam Jade ali sam ga isto proslijedila, volim vidjeti takve boje ali mi na noktima jednostavno ne stoje, barem ja tako mislim :)
    imala sam i bling dynasty, isto mi je primamljivo izgledao u bocici ali na noktima nikako.
    iz kolekcije mi se sada trenutno najljepsi cini chopsticking to my story, takav nijedan nemam :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)