May 24, 2010

Swatch: Avon Golden Dream

I've got a request from my reader, liloo, to do a swatch of Avon Golden Dream nail polish.
I use this one only for layering over creme finish polishes, because it's a clear base with golden micro glitter and on it's own is nothing special. But layered over other polishes looks amazing.


It's almost hard to noticed that I even have anything on my nails, it only gives them sort of golden flash. Here it is, 2 coats:








Thanks for looking!



______________________________________________
Song of the day: Vlado Kreslin - Z Goričkega v Piran

"Tožne misli o vsem kar je že bilo,
nekaj o smislu in o minljivosti,
pa o tem,
da sem si sam največji problem."

9 comments:

  1. thanks for dropping by at my site. i love this nail polish. I still haven't seen this one at our Avon dealer here.

    ReplyDelete
  2. Čudovit je ta lak, lepo pride čez kak temen lak in ga poživi. Tvoji nohtki so pa čudoviti. In niti malo niso rumeni. :o Jaz svoje kar skrivam, če mam nagce, ker se mi jih ne da nalakirat. :D

    ReplyDelete
  3. Tud meni je lepši čez kak temnejši lak, kot pa sam.
    Ampak nohtke imaš pa res zelo bele in krasne :)

    ReplyDelete
  4. Thx a lot bee, you're sweet ^^
    I love it :)
    xoxo

    ReplyDelete
  5. rabarbara to ni pa za nikamor! kolk maš lepe nohtke! :O sam lakec je pa za tiste negec dneve ravno pravšnji

    ReplyDelete
  6. Beautiful! must be nice over a black enamel or coral
    kisses!

    ReplyDelete
  7. @ melandria: Thanks to you too ;)

    @ elchy & Tassa: Hvala vama :) Ampak tudi moji nohti so nekje do polovice zabarvani in to rahlo rdeče. Se mi zdi, da se opazi, če dobro pogledaš... :S

    @ liloo: No problem at all ;)

    ReplyDelete
  8. @ mancina: Eh, mi je kar malo nerodno, ko me tako hvalite... *blush* :)

    @ Pili: Thank you! I like it layered over other polishes too :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)