June 2, 2010

"7 Random Facts About Me" Tag

I was tagged by lovely Helena (XOXO Parisky) to do a "7 Random Facts About Me" tag.




The rules:
- Link to your tagger and list the rules;
- List 7 random facts about yourself;
- Tag 7 people (and make sure you check back and see what they say!);
- If you're tagged, play along and pass it on!


Here are some facts about me:
1. I used to be a book worm - I've read myriad books when I was in elementary and high school.
2. I'm addicted to online shopping.
3. Sometimes I feel like I don't want to live on this planet - I still can't believe how cruel, greedy etc. people can be.
4. I love going to a football matches or concerts, because the atmosphere, when thousands and thousands of people scream or sing, is indescribable exciting.
5. Shrek is my favourite cartoon and Donkey is my favourite character.
6. I want to get a tattoo for years now, but still haven't gathered enough courage to actually get one.
7. I don't like buying shoes, I would rather go to a dentist. Really.


I tag:
amusedPolish
Ana na S
Elchy
Katja
Mancina
Tropical Mind
Variola Vera


Thanks for stopping by!

9 comments:

  1. Very random and nice.
    I like to go to the dentist also because for some reason I don't feel pain in my teeth.
    And I wish to get a tattoo but I'm waiting for a sign, something special in my like, in order to do that.
    Have you thought about the tattoo design?

    ReplyDelete
  2. i really enjoy reading these tags :)

    ReplyDelete
  3. Hvala za tag! Je bilo zanimivo brati. :) Me je presenetlo to, da ne maraš kupovanja čevljev. Jaz bi lahko počela to cel dan. :)

    ReplyDelete
  4. Hvala za tag ;) Bom napisala v naslednjih dneh. Sem zelo zaposlena zdaj :S

    Tudi jaz sem bila včasih nora na knjige. Prebrala sem jih res ogromno, zdaj pa ni več časa. Zdaj berem drugačno literaturo, bolj strokovno in imam čist dovolj knjig :)

    Glede nakupovanja preko spleta: ne maram ga, ne upam si, še nikoli nisem. Aja, naročila sem lani eno knjigo :D Samo če bi se naučila in postala bolj samozavestna v tem nakupovanju, bi bankrotirala :D

    ReplyDelete
  5. @ Diana: Oh, really, you don't feel the pain? I do, but it's still less torturing for me to go to the dentist *lol*
    I can wonder around the shoe stores for hours, but in the end I won't buy anything, because I either don't like any pair, or it's too expensive or...
    About the tattoo, I haven't found any symbol that would actually mean something to me either. I've read many books with symbols explanations, but I can't pick one...

    @ Sarah: Thanks, I like to read these things too ;)

    ReplyDelete
  6. @ elchy: Ni za kaj. Hja, čevlje pa mi je res mučno kupovat, ker mi nikoli niso nobeni všeč :))

    @ Dorotea: Hihi, thanks :)

    @ Ana: Te polonoma razumem glede knjig, tudi jaz sem na faksu brala samo še tisto nujno potrebno :)
    Glede spletnega nakupovanja, pa zna biti malo "nevarno" ja, ker se zna hitro zgoditi, da te zanese in potem je račun prazen :S

    ReplyDelete
  7. Imava dosti skupnega, v osnovni šoli mislim, da sem prebrala skoraj celo knjižnico. :D občutek, ko se na deževen dan zabubiš v knjigo, je neprecenljiv.
    akhm online shopping, recimo, da se komaj zadržujem, da ne pokupim pol interneta. :shy ravno pričakujem dva paketa oops. :P
    edino kar ne štekam, je da ne maraš nakupovanaj čevljev. jaz bi lahko to poklicno opravljala, kjerkoli in kadarkoli. :D

    ReplyDelete
  8. @ *S*: Včasih prav pogrešam to, kako je, če si čisto zatopljen v knjigo in se vživiš v dogajanje. Bo treba spet it kaj v knjižnico.
    Glede spletnega šopinga sem ista. A ni fino, ko dodajaš stvari v namišljeno košarico in potem komaj čakaš, da dobiš paket in potem ko ga odpiraš... :D
    Heh, ne vem, čevlji pa me res ne ganejo :))

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)