June 16, 2010

NOTD: Barry M Coral

Nekaj dni nazaj je spletna trgovina Ličila.si, ki prodaja kozmetiko znamke Barry M, slovenskim blogerkam ponudila zastonj izdelek v zameno za oceno in swatche. Seveda nisem smela zamuditi te priložnosti :)

Couple of days ago, Slovenian web store that sells Barry M Cosmetics - Ličila.si offered us bloggers free product in exchange for review and swatches. I just couldn't have missed opportunity like that :)


Prejela sem lak za nohte v odtenku "Coral" in to je moj prvi Barry M lak. Do zdaj sem slišala same dobre stvari o njihovih lakih in moja ocena ne bo prav dosti drugačna...
Nisem imela nobenih težav pri nanosu, tekstura je namreč kremna, se gladko nanaša in je popolnoma enakomerna ter prekrivna po dveh nanosih.


I received a nail polish in "Coral" and it's my first Barry M nail polish. I've read only good things about these polishes so far and this review won't be much different...
I had no problems with application, because the formula is smooth, creamy and totally even after two coats.


Moje fotografije so malo netočne kar se barve tiče, odtenek namreč izgleda malo preveč rdeč na meni. V resnici je malo bolj oranžen, takšen kot bi pač moral biti koralen odtenek. Vseeno mislim, da je ta odtenek super za vroče poletne dni in večerne zabave :))

This pictures are a bit colour inaccurate, this shade looks a bit too red on me, it should be slightly more orange-y, like coral shade probably should look like. Anyway, I think it's a great shade for hot summer days and evening parties :))


Sonce/Sun:









Senca/Shade:




Boljše slike lahko vidite tukaj - na blogu same spletne trgovine.

You can see better swatches here - on their official blog.


Zagotovo bom kupila kakšen lak Barry M, imam namreč nagledanih nekaj čudovitih modrih odtenkov.

I'll definitely buy some Barry M polishes soon, I've got my eye on some gorgeous blue shades.



***Disclosure: The product in this post was sent to me by a company or PR for consideration.



_______________________________________________
Song of the day: The Pretenders - Don't get me wrong

11 comments:

  1. Meni je pa na tvojih slikah lepši kot na njihovih. =D Pa drugače ne maram koralčkov.

    ReplyDelete
  2. Lep, škoda da sem zamudila to "akcijo" :/

    ReplyDelete
  3. lep ! :)

    so mi zadnje čase koralne barve ful všeč ;)

    ReplyDelete
  4. @ Ana: Mogoče pa še ni prepozno, poglej na njihovi FB strani ;)

    @ Tinna: Tudi meni :)

    ReplyDelete
  5. A si slučajno pod lupo lakiraš nohte, ker to je pa tako natančno?!! :)

    ReplyDelete
  6. Ta koralček ti res super paše. Me je kar primlo, da bi ga imela. :D

    Pa nanos je popoln u nulo. :)

    ReplyDelete
  7. @ Ana na S: Hehe, na lupo še pomislila nisem, je pa dobra ideja :D
    Drugače pa je tale lak takšne teksture, da se ga da tako natančno nanest (plus nisem spila toliko skodelic kave, da bi se mi roke tresle:))

    @ Tassa: Hvala! Sem prepričana, da bi tudi tebi super pristajal in da ga še polepšala s Konadom ;)

    ReplyDelete
  8. Ooo krasen je! :)) Nanos pa perfekten!

    ReplyDelete
  9. Kako je čudovit! <3 Je že ne moji WL. :P Nanos pa popoln kot vedno. :)

    ReplyDelete
  10. @ Ivana: Hvala! :))

    @ elchy: Hvala tudi tebi :*

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)