June 14, 2010

NOTD: Essence 03 Meet Me At The Club, Sun Delicious TE

I received all the polishes from Essence Sun Club - Sun Delicious TE today. Here are they:




I've picked out shade 03 Meet Me at the Club for today's nails which is my favourite of the collection. It's a shimmery purple shade, non-problematic at all.



I've almost forgotten to mention it - these polishes also smell delicious :))


Thanks for looking!



_________________________________________
Song of the day: Laid Back - Sunshine reggae

10 comments:

  1. res je lepotec <3
    trenutno imam na nohtih raspberry sorbet, ki pa se nikakor ne da poslikati...naslednji bo brez dvoma Meet Me at the Club =)

    ReplyDelete
  2. Krasno ti paše. :)

    Tako dolgo boste fotkale te lakce, da me boste premamile. *angry*
    Zaenkrat se jim še uspešno izogibam in sama sebe prepričujem, da mi niso všeč. :D

    ReplyDelete
  3. @ Anchek: Hvala še enkrat! Komaj čakam še na tvoje slikce :)

    @ tassa: Hvala!
    Hihi, dobra si, da ti še uspeva. Samo, a se ti ne zdi, da bi potrebovala vsaj kakšnega iz te kolekcije? ;)

    ReplyDelete
  4. Prečudovit je! Meni samo ta ša menjka. Ostali me pa čakajo na pošti. :D

    ReplyDelete
  5. i love the smell of these :D

    I bought all too and was curious if they all had different scents ^^

    ReplyDelete
  6. @ Ana: Hvala :)

    @ elchy: Super, potem pa hitro kakšnega na nohte! ;)

    @ amusedPolish: I like the smell too, these are my first scented polishes :))

    ReplyDelete
  7. Hello! sorry for not writing in so long
    The enamel is beautiful
    kisses!

    ReplyDelete
  8. @ *S*: V resnici je shimmer še toliko bolj zanimiv in poseben :)

    @Pili: No problem, I'm glad you stopped by this time ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)