June 7, 2010

NOTD: Essie Turquoise & Caicos

Here is the last of my Essie Resort Collection polishes (I gave Playa del Platinum away) - Turquoise & Caicos. Beautiful turquoise shade with creme finish like the others from this collection. Again, this one was also a bit hard to work with. It was runny and sheer. I used two thick coats.


Pictures were taken outside.

Sun:



Shade:




About the Resort collection - I love the colours, but I was a bit disappointed about the formula, especially compared to the Art of Spring collection. Those were creamy, smooth and so easy to apply.


I think I won't get anything from the Summer collection. How about you?



________________________________________
Song of the day: Papa Roach - Last resort

9 comments:

  1. Meni je pa ta kolekcija ful vsec..
    Sem si dala danes od Jessice Bikini Blue ali kaj je in je tako blesav za nanest, da je bil Essie proti njemu poezija...
    Pa se barve so cudovite.. :)
    Kar se poletne kolekcije tice.. hmm mogoce pa le bom kaj kupila..

    ReplyDelete
  2. izgleda pa čudovito na tebi, kljub težavnemu nanosu:) krasno! ne vem pa, če bom kaj kupila:)

    ReplyDelete
  3. @ Tamara: Se strinjam glede barv, so res lepe, me je pa malo zmotila tekstura lakov. Ampak če obstajajo še hujši in se jih da ukrotit... :D

    @ Nihrida: Ja, lep je, še posebej na tebi :)

    @ KONADomania: Hvala :))

    ReplyDelete
  4. Res škoda, da je nanos tako težaven... Odtenek pa mi je zelo všeč! Tudi jaz najbrž ne bom ničesar kupila iz naslednje kolekcije. =D

    ReplyDelete
  5. Kako lep odtenek! <3

    nanos pa pričakovano lep ;)

    ReplyDelete
  6. Čudovit je. Ta je drugi najlepši v zbirki. :) Škoda, da so tok mal prekrivni. Drugače ti pa super pristoji, nanos je pa popoln kot vedno. <3

    ReplyDelete
  7. @ Tiana: Ja, škoda zaradi nanosa. Ampak zaradi te barve recimo, da se da potrpeti :D

    @ Ana & elchy: Punci, hvala! Laskata mi ;)

    ReplyDelete
  8. Krasen je na tvojih lepih nohtih! :)

    Ampak je pa res zoprn za nanašat. Ne vem, če sem že kdaj imela lakec, ki bi se bolj težko nanašal kot ta. *angry*

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)