August 26, 2010

Lily Lolo Order & Swatches

Prejšnji teden sem izvedela, da so sedaj tudi pri nas na voljo mineralna ličila znamke Lily Lolo. In ker sem navdušena uporabnica mineralnih ličil, sem šla takoj v akcijo in raziskala tole znamko in spletno trgovino, ki jo pri nas prodaja - Specia.si. Ravno v tem času je bil na voljo 20% popust, zato sploh nisem oklevala in sem naročila tri senčila za oči.

Last week I found out that Lily Lolo mineral make up is available in Slovenia. And because I love mineral make up, I did a little research about the brand and about the webstore that sells Lily Lolo in our country - Specia.si. They were offering 20% disocunt at that time, so I instantly ordered three eyeshadows.


Takole je izgledalo moje naročilo - 3 senčke, za darilo sem dobila milo znamke Simply Soaps "Pelargonija in vrtnica" ter brošuro o izdelkih Lily Lolo / This is how my order looked like - 3 e/s and as a gift I got a soapy by Simply Soaps and a Lily Lolo brochure:



Primerjava velikosti z ostalimi znamkami - Lily Lolo senčke so velike / Size comparison of the e/s with other brands:



Izbrani odtenki - Smoky Brown, Golden Lilac in Khaki Sparkle / Colours I ordered - Smoky Brown, Golden Lilac in Khaki Sparkle:



Še swatchi posameznih senčk - na levi strani je suh nanos, na desni pa moker... / Swatches - on the left they're applied dry, on the right applied wet...

Khaki Sparkle:



Smoky Brown:



In meni najlepša - Golden Lilac (ima prav poseben zlat sijaj, ki mi ga ni uspelo ujeti na sliko) / And my favourite (it has very special golden sheen, that I just couldn't captured with my camera):



In katera je vaša najljubša? / Which one is your favourite?


********************


Imam pa tudi majhno presenečenje za vas! Spletna trgovina Specia.si ponuja mojim bralkam 15% popust na mineralna ličila Lily Lolo s tole kodo za popust: j4GfoFgzu. Koda je veljavna do 5.9.2010!
To je idealna priložnost, če želite preizkusiti mineralne podlage (te so na voljo tudi v tester velikostih), senčke ali karkoli drugega iz njihove Lily Lolo ponudbe :D

11 comments:

  1. Lepe senčke! Jaz sem že gledala in me močno mika Chocolate Fudge Cake. Mogoče si jo pa naročim. :)

    ReplyDelete
  2. @ elchy: Hvala! Mene še tudi dva odtenka in kak lip gloss mikajo...
    Sporoči, če kaj naročiš ;)

    ReplyDelete
  3. Lepe senčke!

    Ko sem videla razliko med mokrim in suhim nanosom sem še sama preizkusla :)))

    Imam njihov Green Opal in Cream Soda. Green Opal je res kot opal, se tako lepo lesketa, Cream Soda je mat, se lepo dopolnita..

    Super senčke so, ja.. Zdaj me mika še Pixie Sparkle, pa še kak bi se našel ;)

    ReplyDelete
  4. Hello Biba, I have awarded you this blog award:
    http://blusherine.blogspot.com/2010/08/blog-award-10-favorite-things.html

    ReplyDelete
  5. @ Saphira: Hvala :)
    Moker nanos vsekakor doda intenziteto in globino barvi.
    Pa hvala za namig glede Green Opal, sem vrgla oko še na ta odtenek ;)

    @ Blusherine: Thank you so much! :*

    ReplyDelete
  6. Hej draga, krasna su ti ova sjenila! :)

    Nego, sad i ja imam svoj blog na bloggeru, ali kreativni blog ovaj put je u pitanju :D

    p.s. beauty addict je ;)

    ReplyDelete
  7. @ redhead: Hvala, senčke so res lepe.

    Super ideja, da imaš tak blog! Te že spremljam :D

    ReplyDelete
  8. Uuuf... meni so tudi te senčke zelo všeč, ampak me malo bega velikost. Na njihovi spletni strani namreč za vsako senčko spodaj piše drugačna velikost oz. teža - za ene 2 g za ene 1,8 g, za druge 1 g...? So vse iste? Bi mogoče lahko stehtala ali pogledala na embalažo, koliko je dejanska teža? :)

    ReplyDelete
  9. @ Maja: Sem šla zdaj prav pogledat, kako je s tem...

    Imam 4 senčke, vse so v enakih posodicah in izgledajo enako, ampak dejansko je napisana različna teža:
    - Golden Lilac: 2g
    - Khaki Sparkle: 2,5g
    - Chocolate Fudge Cake: 2g
    - Smokey Brown pa celo: 3g

    Zdaj pa tudi jaz ne vem več... Hmmm...

    ReplyDelete
  10. Hehe... to pa je zanimivo. :) Mogoče je količina odvisna od odtenka - se pravi bolj "dragocene" barve so, manj jih dobiš.

    ReplyDelete
  11. @ Maja: Tudi meni je prav zanimivo :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)