November 11, 2010

NOTD: Catrice Clay-ton, My Hero

My relationship with Essence Metallics nail polish in shade Steel Me didn't last very long... What can I say? It was fun while it lasted. But we didn't get along very well, so I dumped the fella.


Today I'm here with my new friend, actually he's a Hero. Don't ask me why... I'm talking about the polish - Catrice Clay-ton, My Hero, if you were wondering, what the hell I'm babbling about. Shimmery taupe shade. Very nice and smooth application, I used two coats.


Outside, no sun:




Inside, artificial light:




Thanks for stopping by!



_________________________________________________
Song of the day: Def Leppard - Pour some sugar on me

13 comments:

  1. wauuu :) pa je spet nov lakec na wishlisti! :P

    ReplyDelete
  2. Presenetljivo (res) mi je ta odtenek zelo všeč. Moj n-p ekspert mi ga je prinesla, češ, najprej ga preizkusi, ker je vedela, da sem šla samo mimo njega na polički. Na mojih rokah (kolikor narcisoidno zveni) zgleda res super, zelo mi polepša dlani. Ampak sem ga enkrat po sili razmer morala nosit skoraj cel teden in sem se ga prenasitila, tako da imava zdajle pavzo, pa bova potem znova poskusila, če bo laufalo. ;) Spet imaš neverjetno natančen, čudovit nanos, milina je gledat tvoje swatche.

    ReplyDelete
  3. @ .sparkle*: Tega nujno potrebuješ! Vsaka punca rabi svojega heroja ;)

    @ Ulmiel: Tvoja gurujka te dobro pozna ;)

    Mislim, da je ta zlat shimmer tisti, ki naredi odtenek zelo všečen. Upam, da se vama v prihodnje ponovno uspe najti :D

    Pa hvala za kompliment :)

    ReplyDelete
  4. This is a really great color, absolutely beautiful.

    ReplyDelete
  5. I really like this polish though the golden shimmer doesn't match me so well. Very pretty polish!

    ReplyDelete
  6. @ Bluebell: It's very wearable and flattering tone :)

    @ Thifa: I like this golden shimmer the most :D

    ReplyDelete
  7. Hi Biba, I bought this shade months ago and never got round using it, what a shame! :-) I will have to, it looks great!

    ReplyDelete
  8. Ne vem, zakaj na meni tale krasen lak izgleda katastrofalno. Da ne omenjam tega, da pri nanosu izgubljam živce. Očitno sem dobila "pokvarjeno" stekleničko.

    ReplyDelete
  9. @ Blusherine: You should really try it out. It's a great shade for these Autumn days that are still left before winter comes ;)

    @ Nina: Eh, škoda... Po moje si res morala na kako zanič stekleničko naleteti :S
    Ker tale je meni eden lažjih za nanašat od Catrice - preglavice mi delajo krem odtenki kot I Sea You, Sold Out Forever & co.

    ReplyDelete
  10. such a beautiful and interesting shade, nude but not quite. love it!

    ReplyDelete
  11. @ hermetic: I agree! It sure is interesting :)

    ReplyDelete
  12. I like the shimmery-taupe, will keep it mind in case Catrice decides to sell here too (they just gave us a taste with a LE, sold out in few days)!

    ReplyDelete
  13. @ maisenzasmalto: That's funny - we only get the nail polishes from regular line, but no LE's...
    I recommend this one, if you'll have the opportunity to get it :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)