December 6, 2010

Essie Winter 2010: Going Incognito

Tokrat vam iz Essie zimske kolekcije predstavljam odtenek Going Incognito. Če ste ljubiteljice zelenih odtenkov, potem mislim, da vam bo ta všeč. Gre namreč za čudovit, temno zelen odtenek. Vsekakor je to eden izmed favoritov iz te kolekcije po mojem mnenju.

Lak se nanaša brez težav, je dobro pigmentiran in polno prekriven po dveh slojih.

Today I have for you Going Incognito from the latest Essie's Winter Collection. If you like green polishes, I think you'll love this one. It's a beautiful deep emerald green shade. It's definitely one of my favourites in this collection.

This polish applies well, it's very pigmented and gives a full coverage after two coats.



Danes nekaj več slik / Today more pictures than usual:










So vam zeleni odtenki kot je ta všeč ali ne?

Do you like green polishes like this one or not?


Essie lake lahko najdeš v spletni trgovini Čarodejka.




***Disclosure: The product in this post was sent to me by a company or PR for consideration.***



_______________________________________________
Song of the day: Daryl Hall & John Oates - Maneater

13 comments:

  1. This color looks so pretty :) Love it. The nail lacquer seems great

    ReplyDelete
  2. Čudovita barva, meni je zelo všeč. :)

    ReplyDelete
  3. @ Sara.H: Thanks! :)

    @ Lois: I'm glad you like it :)

    @ Taya: Me veseli, da ti je všeč :))

    ReplyDelete
  4. Loooooooooooooooove it!!! Zdaj je pa že dost, moram udarit po mizi in si ga nabavit! Samo imam še kar slabo vest od Latvijskega swapa pa se malček nazaj držim. Samo ko je takoooooo lep!

    ReplyDelete
  5. @ Jackie S.: It really is bright! :D

    @ Ulmiel: Hehe! Tudi meni ja ta noro všeč :D Mogoče pa bo pismo Božičku bolj uspešno ;)

    ReplyDelete
  6. ful dobra barva, zadnje čase sem se čisto navdušla nad takimi "neobičajnimi" odtenki, bež, zelena, pepelnata...itd... :))
    priznam pa, da je rdeča še vedno moja naj, pa ne ker ne bi hotela probat kaj drugega, ampak je čisto moja barva :))

    zelo imaš lepe nohte!

    ReplyDelete
  7. @ Nina: Hvala za kompliment! Rdeča pa je tudi moja naj barva, kar se tiče lakov za nohte :D

    ReplyDelete
  8. I love this one, so beautiful... In fact, I love all this collection :O

    ReplyDelete
  9. @ Saori: I like the entire collection too! :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)