December 14, 2010

Essie Winter 2010: Luxedo

Tokrat je na vrsti še zadnji odtenek iz Essie zimske kolekcije, to je Luxedo. Luxedo je čudovit temno vijoličen (skoraj črn), vampy odtenek. Nanaša se odlično, popolnoma je prekriven v dveh slojih in tudi tega odlikuje visok sijaj (kot ostale iz te kolekcije).

And the last one from Essie's Winter Collection 2010 that I'm going to show you is Luxedo. Luxedo is a gorgeous dark purple (almost black) vampy shade. It applies smoothly, it's opaque in two coats and it has very glossy finish too (like the other shades from this collection).


Fotografija je bila posneta zunaj ob sončnem vremenu / Picture was taken outside under natural sunlight:




Kaj menite o tem odtenku?

What do you think about this one?


********************

Ostali odtenki iz te kolekcije / Other polishes from Essie's Winter 2010 Collection:
- Silken Cord
- Masquerade Belle
- Going Incognito
- Hot Coco
- Smokin' Hot



Essie lake lahko najdete na policah spletne trgovine Čarodejka.




***Disclosure: The product in this post was sent to me by a company or PR for consideration.***



_____________________________________
Song of the day: M People - Just for you

18 comments:

  1. That's a lovely colour and it has a nice jelly quality to it too.

    ReplyDelete
  2. Zagotovo najlepši iz zimske kolekcije. Kaj naj, ne morem mimo vijola odtenkov. :) Poleg tega sta mi zelo všeč tudi Going Incognito in Masquerade Belle.

    ReplyDelete
  3. WOW i didn't think i liked any of the winter essies, but i love this on you!!

    ReplyDelete
  4. Vsi prejšnji so bili čudoviti, ampak tale je pa vseeno najlepši =)

    Zelo lepe nohte imaš <3

    ReplyDelete
  5. Joj, prelep je! Res prelep. Ampak zmagovalec te kolekcije je še zmeraj Going Incognito, za moje oči, pa še Masquerade Belle. V bistvu zelo dobra kolekcija, tri bi imela, s tem vred. Super swatchi!

    ReplyDelete
  6. @ Ash-Lilly: You're right, it is kinda jelly :)

    @ Lalica: Hvala ti! :)

    @ Taya: Hihi! :)
    Pa hvala, za tvoje mnenje.

    ReplyDelete
  7. @ kelliegonzo: Thank you! I like this collection very much too. Much more than I expected *lol*

    @ colorfulbottle: Ooo, me veseli, da ti je ta tako všeč. Pa hvala za kompliment! *blush*

    @ Ulmiel: Se strinjam, Going Incognito je vsekakor tudi moj favorit :)
    Hvala!

    ReplyDelete
  8. Ful je lep! Glih pravi vampy za jesen in zimo. :)

    ReplyDelete
  9. waw prečudovit! res je sijoč...to mi je zelo lepo videt pri lakih :))

    ReplyDelete
  10. @ Blusherine: Thanks, you're so kind! :))

    @ Tassa: Se strinjam! ;)

    @ NinaSafada: Me veseli, da ti je všeč! Sijoč pa je zelo, ja :D

    ReplyDelete
  11. A zašto se ne može više komentirati samo Name i URL? :(

    Nego, krasna mi je ova nijansa! Najljepša mi je od svih iz ove kolekcije moram priznati. Mislim, lijepe su mi i ove tzv. blatne nijanse, ali malo sam ih se bogami zasitila. :D

    I super ti nokti izgledaju! :*


    http://beautyaddict.net/

    ReplyDelete
  12. @ Vesna: Huh, ne vem, kaj bi lahko bilo narobe s komentiranjem... Že pred časom sem ukinila samo možnost Anonimnih komentarjev, ostalih nastavitev pa nisem spreminjala... A se to dogaja že dlje časa?

    Mi je zanimivo, da je veliko ljudem prav ta niansa najbolj všeč iz te kolekcije :)

    Hvala ti! :*

    ReplyDelete
  13. I have this one but haven't tried it yet; I think it's going to be too dark for me to be perfectly happy with it.

    ReplyDelete
  14. @ KarenD: I understand you. I would prefer a bit lighter shade too :)

    @ Toestthattwinkle!: Nicely said :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)