December 5, 2010

Essie Winter 2010: Masquerade Belle

Drugi odtenek iz Essie zimske kolekcije 2010, ki vam ga bom predstavila, je Masquerade Belle. Gre za skrivnosten in zapeljiv črno rubinast odtenek (kot pravi opis na Essie uradni strani).

The second polish from Essie's Winter 2010 Collection that I'm going to show you today, is Masquerade Belle. The oficial description says it's a: "Fascinating, mysterious and seductive black ruby..."


Gre za klasičen temno rdeč, vampy odtenek. Ta se je nanašal rahlo neenakomerno, zato sem uporabila 3 tanjše sloje, da sem dosegla enakomeren nanos. Je pa tudi ta, prav tako kot Silken Cord, neverjetno sijoč tudi brez nadlaka.

It's a classic dark red, vampy shade. This one has applied slightly uneven, so I had to use 3 thin coats to even out application. And it has, just like the Silken Cord, very glossy finish even without topcoat.


Tukaj je / Here it is:




Kaj menite o tem? So vam všeč vampy odtenki?

What do you think about this one? Do you like vampy shades?


Essie laki so na voljo v spletni trgovini Čarodejka :)




***Disclosure: The product in this post was sent to me by a company or PR for consideration.***



_____________________________________________
Song of the day: Belinda Carlisle - Leave a light on

7 comments:

  1. Res se zelo sveti. Prav zaslepi te :)

    Odtenek mi je tudi všeč.

    ReplyDelete
  2. Oooooooooo, lep je, zelo je lep! Vampy glossy laki so moja šibka točka že od vsega začetka. Well done, Essie!

    ReplyDelete
  3. @ Ana: Hvala za komentar! :)

    @ Ulmiel: Takih odtenkov ni nikoli dovolj... *lol*

    ReplyDelete
  4. Uau, mislim, da ravno takega iščem :D
    Pa kako se lahko tako sveti!

    ReplyDelete
  5. @ Katkoc: Me veseli, da lahko pomagam ;)
    Sveti pa se res! :D

    ReplyDelete
  6. It's beautiful :)
    I'm putting it on my wish list :D

    ReplyDelete
  7. @ Abigail: I'm glad you like it! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)