December 19, 2010

NOTD: How Much Bling Can You Take?

I was in the mood to do some bling-tastic manicure this morning and this is what I came up with...

First I applied two coats of China Glaze Midnight Kiss that I got in a recent swap with Jessica at Polished Lyrics. It's a golden foil shade, that could be easily opaque in one coat (if you're a bit more careful with application than I was) and dries very fast.

Here it is on it's own:




Then I added a thin layer of OPI Glow Up Already! from their Burlesque Collection that I won recently (along with some other goodies) in a giveaway at Varnish Vixen.

Here is the result:







I just couldn't take a decent photo of this layering experiment (photos are clickable), but I really like the way it turned out. Very season appropriate, I'd say :D


What do you think? :)



__________________________________
Song of the day: Mr. Big - Wild world

23 comments:

  1. This is so festive and reminds me of a party!

    ReplyDelete
  2. @ Lalica: Hehe! :D

    @ sonidlo: Thank you! :)

    ReplyDelete
  3. @ Tamara: Se strinjam! *lol*

    @ Toestthattwinkle: Oh, great! I'm glad you like it :D

    ReplyDelete
  4. da znaš da mi se više sviđaju zajedno,znači za drugu varijantu glasam :-)

    ReplyDelete
  5. zelo so lepi, kak mesec nazaj sem si naredila prav take :D
    samo ne vem kaj je z mano, sploh se ne počutim s takimi barvami, vedno pristanem pri rdeči...mi gre prav na živce, ker imam toliko lepih lakov :D se pa grozno navdušujem nad kožnim odtenkom...

    mimogrede, če nisi videla mojega odgovora, rdeč lak je od Amwaya, Artistry, odtenek Siren :))

    ReplyDelete
  6. puno blinga mozemo podnijet :) svidja mi se kako blijesti

    ReplyDelete
  7. ne znam koji mi je ljepši, zlatni, glitter ili oboje zajedno! predivno!

    ReplyDelete
  8. @ nail crazy: O, super! Sem vesela, da je kombinacija uspela :))

    @ NinaSafada: Hehe! :D Včasih sem tudi jaz največ nosila rdeče in še vijolične lake, zdaj pa si dam duška *lol*
    Ampak verjetno si jutri ne bom upala na delo s to manikuro... xD

    Pa hvala za odgovor! ;)

    ReplyDelete
  9. @ Lendoxia & Maybe: Hvala vama! Resnično sem vesela, da vam je vsem tako všeč ta manikura :)

    ReplyDelete
  10. Na koncu je lepo izpadlo, sam CG mi ni preveč všeč, ne maram zlate foil odtenke. Tako pa je res praznična manikura. :D

    ReplyDelete
  11. @ Ulmiel: Hvala! To je moj trenutno edini zlat odtenek v zbirki, bi rekla (enega sem imela, pa je šel naprej)... Za take bling-tastične trenutke in prebliske pa prav pride *lol*

    ReplyDelete
  12. Zelo hud!
    Bi si morala omislit kak zlat foil lak.
    Koliko časa zdrži na nohtih?

    ReplyDelete
  13. I can take it all! hahaha
    I love Bling, what can I say?

    ReplyDelete
  14. @ Katkoc: Za ta čas pride prav kak tak odtenek, ja *lol*
    Drugače pa jaz nimam težav z obstojnostjo lakov (podlak + nadlak) - prej menjam manikuro, kot se mi karkoli obrabi ali okruši :)

    @ Beauty Addict: I'm glad to see all the "Bling" lovers out there! :D

    ReplyDelete
  15. @ KarenD: I know! :D

    @ socialitedreams: Thank you! :)

    ReplyDelete
  16. Oh yes, bring the bling! I love it! :)

    ReplyDelete
  17. @ Ivana: Hihi! :D

    @ Jackie S.: It's perfect for holidays :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)