January 10, 2011

Ikove (mini) Haul

For couple of years now, I've been using certified natural/organic skin care products for my face and body. I've tried lots of brands - some have been good, others not so good.


Since last week Slovenian web store BB Natura offers a discount of -55% on (some) Ikove products. This is an offer I can't refused :D
I ordered few products that I haven't tried yet.

Here is my (mini) Ikove haul:



- Acai Chocolate Body Polish
- Acai Chocolate Body Butter
- Rosemary & Amazonian Acai Bath & Shower Gel
- mini sized Hand Cream


I could review these products later on, if you are interested.


Do you know Ikove and their products? Any recommendation on which brands I should also try?



___________________________________________
Song of the day: Billy Joel - For the longest time

6 comments:

  1. A si že kaj stestriala te izdelke? Zanima me gel za tuširanje (kak je vonj) in krema za roke (vonj, struktura, vpojnost,...).
    Sem v dilemi ali naročiti ali ne...

    ReplyDelete
  2. @ Tassa: Veš, da sem že poskusila! :D

    Gel za tuširanje ima precej močen zeliščen vonj (rožmarin) in se mi zdi, da te kar poživi in da energijo. Sem si naredila tudi kopel iz njega in zna bit po moje fajn prii prehladih, ker ti ta zeliščni vonj kar malo prečisti dihalne poti :)

    Krema za roke pa mi je tudi fajn - ima nek podoben zeliščni vonj. Imam pa zdaj pozimi res izsušeno kožo po rokah in se mi ta kremica takoj vpije.

    ReplyDelete
  3. Hvala za odgovor! Naročilo je že padlo. :)

    ReplyDelete
  4. @ Tassa: Ni za kaj ;) Upam, da ti bodo izdelki všeč! :)

    ReplyDelete
  5. Meni je njihova nočna krema 1A, prav tako tonik. Izprobala sem tudi peeling, ki je vredu, vendar se najraje vračam k 100% pure <3 Šampon in balzam za lase, pa sta bila meni, čisto za nič :S

    ReplyDelete
  6. @ Ana: Hvala za tvoje mnenje in izkušnje.
    100% Pure izdelki pa vsi tako omamno dišijo, mmmm.... :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)