January 25, 2011

My Newest (Sleek) Toys :D

On Sunday afternoon during browsing on Facebook I found out that I can actually buy Sleek MakeUp palettes in Slovenia in a web store called Moja Drogerija. I didn't hesitate at all and ordered two of them. And today the package was already in my mailbox.


Here are my two newest make up toys :D







Sleek I Divine Palette in Storm:




And in Original:




Can't wait to play with these! :D


Thanks for stopping by!



______________________________
Song of the day: INXS - Mystify

23 comments:

  1. Ooooh! I have been wanting Bad girl and the Storm palette for a while. But only managed to get the original one. I bought it directly from the Sleek site and they are sold out on the Storm one.

    Ahh I want to see swatches!!!

    ReplyDelete
  2. aaaaaa, a swatchevi? :D Pa ne može to tako! :D

    Krasne su! <3

    ReplyDelete
  3. @ Sarah: I want some more of these palettes too. I hope you will get the ones you want.
    Swatches are coming up! ;)

    @ Vesna: Hehe, swatchi še pridejo :D
    Danes sem prepozno prišla domov, da bi jih naredila...

    ReplyDelete
  4. wauuu, obe sta lepi, ampak storm mi je pa naj <3

    se že veselim swatchev!

    ReplyDelete
  5. Jaz imam tudi Storm paletko!
    Pa še dokaj poceni so :)

    In zelo mi je všeč tvoja pesem dneva :D

    ReplyDelete
  6. meni ove palete deluju super! vec neko vreme se raymisljam da ih narucim, pa se nadam da ce uskoro doci na red. odlican izbor!

    ReplyDelete
  7. prekrasne su!i nisu skupe!
    još kad bi slali u RH!

    ReplyDelete
  8. So lepotičke :)
    Sem prepričana, da ti bodo v veselje.

    ReplyDelete
  9. @ .sparkle*: Tudi meni je Storm bolj všeč. Se bom potrudila s swatchi :)

    @ Katkoc: Storm je res luštna paletka. A pride pri tebi pogosto na vrsto?
    Pa hvala! :D

    ReplyDelete
  10. @ Makeup and more: Tudi jaz sem si jih dolgo želela. Ko pa sem videla, da so na voljo pri nas v Sloveniji, sploh nisem razmišljala in jih takoj kupila :D

    @ elchy: Meni pa je prva ;)

    @ Maybe: Koliko sem brala, so res izvrstne. Pa še ugodna cena...
    Če si boš kdaj kako res želela, jo lahko kupim zate, pa ti pošljem dalje :)

    ReplyDelete
  11. @ nail crazy: Hehe! :D

    @ Gone2Rehab: V veselje zagotovo bodo. Bi pa bi bilo to še veliko večje, če bi znala tako vihteti čopiče, kot jih znaš ti :)

    @ Jackie S.: I know. I can't wait to play with them :D

    ReplyDelete
  12. joj, hvala ti, budemo se čule! sad mi je brzo rođendan pa bi mogla nagradit se.-)

    ReplyDelete
  13. I love the shades in the top row of the second palette! They all look really nice but those colors look so great together!

    ReplyDelete
  14. Zdaj ko gledam, mi ta Original skoraj bolje izgleda :) V Storm je veliko podobnih odtenkov (malo me moti to da so vsi tako frost). Je pa črna zelo fajn!
    Hkrati sem si kupila to in Naked in moram reči, da Naked več uporabljam. No tudi ta pride na vrsto...
    Katera je tebi bolj všeč? Storm ali Original?

    ReplyDelete
  15. @ Maybe: Ti samo reči ;)

    @ Jennifer: They do look nice! :)

    @ Katkoc: Storm mi je zaenkrat bolj všeč. Je pa res, kot si rekla, da je kar nekaj podobnih odtenkov...
    Uuuu Naked - nekoč, nekje, upam da tudi moja! :D

    ReplyDelete
  16. Obe sta prekrasni! :) Js še nekaj oklevam z naročilom...

    ReplyDelete
  17. @ Tassa: Lepi sta, ja. Nič oklevat! ;)

    @ Toesthattwinkle!: Thanks! :)

    ReplyDelete
  18. Love your palettes :D its DIVINE. I wish I had Sleek available in my country :(

    ReplyDelete
  19. @ Sara.H: Thanks, they are divine indeed! *lol*

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)