January 11, 2011

NOTD: Wet'n'Wild Night Prowl

Just a short post today. Well, not that my posts are usually long, but you know what I mean *lol*


On my nails is W'n'W polish in Night Prowl - black polish with purple glitter. It's a bit on the sheer side, so I used 3 coats to get totally even and opaque result. Like with Avon's Golde Wine I wish that glitter in the bottle would transfer on the nails in a bigger amount.


Here it is:




Like it? Not?



____________________________________________
Song of the day: Billy Joel - We didn't start the fire

30 comments:

  1. I have this and think for .99 cents this is pretty good!

    ReplyDelete
  2. Kot boljša verzija tistega Essence Twilight laka (ne spomnim se imena...

    ReplyDelete
  3. Jooj kakšen lepotec. Biba in tvoj perfekten nanos. Zelo, zelo mi je všeč.<3

    ReplyDelete
  4. Ooooooooo, meni je pa tudi tako kot je zelo všeč! Zelo zelo! Pravzaprav je res fenomenalen. :D

    ReplyDelete
  5. Čudovit je. <3 Same lušte mi delaš z laki, ki jih objavljaš zadnje čase, ker so mi vsi lepi. Ahh.

    ReplyDelete
  6. aagghhh i gave my bottle of prowler away! now i am having gift regret :( this is so pretty!

    ReplyDelete
  7. @ Toesthattwinkle!: I'm very happy that I got this one in a swap with a very kind American girl! :)

    @ Katkoc: Se strinjam! :)

    @ Anna.: Hvala za tvoje prijazne besede!

    ReplyDelete
  8. @ Ana na S: Me veseli! :D

    @ Phyrra: Thanks! :)

    @ Ulmiel: Ja, no... Saj imaš kar prav! :D

    ReplyDelete
  9. @ Krvava Meri: Thank you! I'm glad you like it :)

    @ Ash-Lilly: Me too! :D

    ReplyDelete
  10. @ Taya: Hihi! Pa hvala! :))

    @ kelliegonzo: Oh, I hope you cam still find it somewhere. I got mine from The States in a swap.
    And I'm not giving it away :)

    ReplyDelete
  11. fantastičan je...izgleda kao 'mummy may i' :-)

    ReplyDelete
  12. I def, love love love this color!!!!

    And I also tagged you in the Stylish blog award!
    http://blackcoffee1437.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    ReplyDelete
  13. Ah, I'm sorry i didnt know you were tagged before. =(

    ReplyDelete
  14. @ nail crazy: Imaš prav, mu je podoben.

    @ Jennifer Leigh: I know! *lol*

    @ Tassa: I'm glad you like it! :)

    ReplyDelete
  15. @ Silence is Loud: I like it too!

    Thank you very much for the award! It doesn't matter, if I have received it before. I always do a post about it and thank to the person that gave me award :)

    ReplyDelete
  16. Wow kakšna popolnost! Tako nohtki kot lakec so perfect <3

    ReplyDelete
  17. I hate it when glitter settles in the bottle. But this looks fab nonetheless! :drools:

    ReplyDelete
  18. @ Blu11: I feel the same way. And I do agree on this one ;)

    ReplyDelete
  19. Jel samo mene podsjeća na Essence Undead?

    Sviđa mi se :)

    ReplyDelete
  20. @ Lalica: Imaš prav, je podoben temu od Essence. Ampak ta WnW je meni bolj všeč in lažji za lakirat :)

    ReplyDelete
  21. Opa, tale je pa še meni padel v oči, pa veš, da nisem ravno človek za lakiranje nohtov :D

    ReplyDelete
  22. Itekako mi se sviđa! Prekrasna nijansa! I tako se krasno sjaji O_O <3

    Šteta što ove marke nema kod nas više :( Limoni ju je držao, ali su ju prije nekih godinu dana, možda i više prestali uvoziti :(

    ReplyDelete
  23. @ Gone2RehabBRB: Yay! :D

    @ the readhead crafts: Tudi meni je prav krasen *lol*
    Škoda da ni WnW na prodaj v drogerijah, kot so DM in podobne...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)