February 23, 2011

Whoa, Goodies!

I found one very special box on my doorsteps this morning that made my day.

Wanna hear what was in that box?


Jessika at Polish Insomniac was kind enough to do a swap with me. And now that we both have our end of the swap, I can show you the goodies she sent me :D

These were hiding in the box I got today:


OPI Ski Teal We Drop, Yodel Me On My Cell, Cuckoo For This Colour (my first OPI's from the Swiss Collection)



China Glaze First Class Ticket, Bogie



Borghese Plumaggio Purple, American Apparel Peacock (my very first AA polish)


Thank you very much, Jessika! As I said, you made my day :)


Thanks for looking!

15 comments:

  1. Krasni lepotci. Jaz bi kar vse imela. <3

    ReplyDelete
  2. Vau, same moje barve (če izvzamem Bogie-ja). Vsi so krasni.

    ReplyDelete
  3. @ Taya: Res so lepi! Jessika me je prav presenetila s svojo izbiro :)

    @ Krvava Meri: O, hej! Sem vesela, da si oglasila tukaj :)
    Tudi meni so tele barve zadnje čase vse bolj všeč. In bila sem navdušena na vsemi, ko sem jih zagledala :D
    Če ti je kateri zelo všeč in bi ga želela preizkusiti, ti ga posodim za kak krog ;)

    ReplyDelete
  4. oooo to pa je pridobitev:) vsi so mi všeč:)

    ReplyDelete
  5. I love love love "First Class Ticket". I wore it 3 times in a row last autumn. You make me want to wear it again. <3 I hope you will love it!

    ReplyDelete
  6. @ Pink_Diamond: Hihi, res so super pridobitve! :D

    @ nathalie: That must have been true nail polish love ;) The last polish I wore 3 times in a row was Barielle Glammed Out Garnet.
    I do hope I find a new love among these...

    ReplyDelete
  7. svi su prekrasni, pogotovo ova prva opi trojka <3 zao mi je sto tu u hrvatskoj moraju bit tako skupi :(

    ReplyDelete
  8. svi lakovi su bas po mom ukusu, predivni! bravo, jedva cekam da vidim swatcheve

    ReplyDelete
  9. @ KarenD: Yes, I it is! I was sooo happy when I opened it! :D

    @ Lendoxia: Tile OPI-ji so <3
    Tudi pri nas imajo žal kar visoko ceno - okoli 14€ :S

    @ hermetic: Ne vem, kje naj začnem? Kakšna posebna želja? ;)

    ReplyDelete
  10. So pretty! I love ski teal we drop, it's such a lovely colour :)

    http://rachlovesleopardprint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ooooooooo, prekrasno :-D
    ne bih znala kojeg bih prvog nalakirala :-)

    ReplyDelete
  12. @ iloveleopardprint: Thanks! They are all really pretty colours :)

    @ nail crazy: Vem! Bila sem čisto navdušena, ko sem zagledala vse te lepe barve in zdaj sploh ne vem, kje naj začnem :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)