April 20, 2011

American Apparel Nail Lacquer Series: Mannequin

Hello!

Today I'm here with the "Part 1" of the American Apparel Series.


Let's take a look again, which polishes we will see in the next few days:




The first one up is a shade called Mannequin. I have read that this baby can be PITA. And guess what? It is *lol* (Altough, I was secretly hoping that my bottle will be just great.) The polish is quite thick and it applies streaky. I used two thicker coats for the photos below.

I really like the colour, I must say. It's a nice nude / beige shade that looks a bit different once is on the nails than in the bottle and somehow more peachy in real life, at least on me.

Here is the photo taken under the sunlight:




And one in the shadow:




What's your verdict on this one?



__________________________________________________________
Song of the day: Tears for Fears - Everybody wants to rule the world

22 comments:

  1. lepa nijansa, samo da je malo manje 'chalky' ne volim kad svetli lakovi imaju toliko belog pigmenta. jedva cekam da vidim ostale, pogotovo zeleni i plavi :)

    ReplyDelete
  2. Lijepa nude nijansa, ali mislim kako bi meni dosta loše stajala. :)

    Ja čekam posljednja tri :D

    ReplyDelete
  3. @ Mancina: Hihi! ;)
    Se splača malo potrpet z nanosom, ker je res lep!

    @ hermetic: Jaz sem bila v bistvu sama nad sabo presenečena, da mi je tako všeč ta odtenek :)
    Ostali swatchi še pridejo - po vrsto, kot so laki na prvi sliki; od leve proti desni ;)

    ReplyDelete
  4. @ Vesna: Zaresno je lep!
    Bom čimprej še ostale poslikala :)

    ReplyDelete
  5. thats a nice nude color!!! it goes perfectly with your skin color. pretty!

    ReplyDelete
  6. Mojo sodbo tele verjetno že poznaš. :) Ni moj tip barve. :)Se pa zelo veselim ostalih! :D

    ReplyDelete
  7. I'm not sure about this color; seems like it might be a bit too peachy for my skintone.

    ReplyDelete
  8. Uh.. meni ovo predivno. Padam u zadnje vrijeme na nudače i ovaj mi je divan. Šteta što nije tako divan za mazanje.

    Jedva čekam ostale ;)

    ReplyDelete
  9. Uauuuuu!!! Sem zelo navdušena nad temi pudrastimi odtenki, sem zdaj itak kupila tistega od AVONA, ampak bi z veseljem mela tut še kakega svetlejšega kot je ta. :D
    Mi je ful všeč, ker naredijo roke tako "posončene". Hehe. :D

    ReplyDelete
  10. @ Silence is Loud: Thanks :)

    @ Ulmiel: Kmalu "postrežem" še z ostalimi ;)

    @ KarenD: Well, it is that kind of colour that might not suit everybody's skintone...

    ReplyDelete
  11. @ Lalica: Tudi jaz sem zadnje čase precej navdušena nad nude niansami... Ne vem, kaj je to... Zgleda, da se staram *lol*

    @ Ana: A ne da? :D

    @ Nina: Tudi jaz! Tistega Avona pa še "moram" kupiti :D
    Roke pa res izgledajo nekako posončene... :D

    ReplyDelete
  12. Jako lijepa nude boja!

    Vec te dugo zelim pitati jesu tvoji nokti namjerno tako ukoso izraspani? :D

    ReplyDelete
  13. @ Ireba B.: Ne, noht na kazalcu mi že sam tako čudno postrani raste, drugi pa niso nič boljši *lol* Tako da naredim, kar se iz njih da.

    ReplyDelete
  14. Mislim, nije mi ruzno ni nista, samo sam eto primjetila...Ali je lijepo simetricno tako da uopce ne smeta :) Prepoznatljivi noktići definitivno, kad bi ih negdje van bloga vidjela znala bi da su tvoji :)

    ReplyDelete
  15. @ Irena B: No, me veseli da so ti vseeno všeč moji nohti :D
    Saj me je že malo čudilo, da še ni nobena pred tabo tega opazila oziroma komentirala, zlasti kazalca, ker tisti noht je res smešen.

    ReplyDelete
  16. @ Beauty Addict: The green is quite special. But I like them all *lol*

    ReplyDelete
  17. @ Beauty Addict: They're pretty!
    I like them all *lol*

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)