April 23, 2011

American Apparel Nail Lacquer Series: Rouge

I'm back with the second American Appareal Nail Lacquer! This time I'm showing you the shade called Rouge.


Rouge is dusty rose / mauve colour - some would say "grandma" colour, but I like it. I know... Lately I really like nudes, mauves etc... I think I'm just getting old...*lol*

This one has a great formula compared to Mannequin and it went on smoothly and even. I used two coats for these swatches.


On to the photos...


Under the sun:




In the shade:




What do you think about this one?


********************


I wish you all Happy Easter!



_______________________________________
Song of the day: Fleetwood Mac - Little lies

14 comments:

  1. Zelo mi je všeč ta barva! Taka "vintage" deluje- iLike!

    ReplyDelete
  2. I like the shade! Have you used a top coat?

    ReplyDelete
  3. @ Ana: Točno, vintage je bila beseda, ki sem jo iskala :D

    @ Beauty Addict: No, I didn't use any top coat here.

    @ .sparkle*: Ja, prav luštna je! :)

    ReplyDelete
  4. Sem pomislla prav na isto stvar kot Ana, tut meni deluje taka retro... :)
    Ful je lepa!
    Mislim, da mam eno malo podobno, ampak je useeno malo bolj živahna, tako da ne bi bil ravno isti učinek... :)

    ReplyDelete
  5. Madoniš, ne boš verjela, ampak mi je zelo všeč! Zadnje čase se krhajo čisto vsi moji odpori do katerekoli barve - nora sem na oranžno, ljubim sivo, kupila sem prvi rozast lak ... ni mi pomoči. Zelo je lep! Morda res babi lak, ampak od ene take kul babi! :)

    ReplyDelete
  6. @ Nina: Tudi meni je ful všeč. Kateri odtenek pa imaš to?

    @ Makeup and more: Hvala! :)

    ReplyDelete
  7. @ Katkoc: :)

    @ Ulmiel: Hehe, si me nasmejala s svojim komentarjem :D

    ReplyDelete
  8. drooling over the awesome color! so pretty!

    ReplyDelete
  9. @ carissakuo: I agree, it's pretty :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)