April 30, 2011

April Haul!

So, my B-Day is coming up and I thought I should buy myself some pretty things in andvance. Just to accept my age easier, you know. That and because of the fact that nobody buys me presents around here anymore *lol*


Take a peek!


Essence Blossom Trend Edition (TE) stuff:





Funny thing about Blossoms TE - Mueller is a drugstore that usually gets first every Essence's Trend Edition. This time Mueller had different(!) display of this TE than other drugstores that got Blossoms later. And of course on the "new" display there were quite some items missing. So, I couldn't get one nail polish, because they didn't get it, at all. Luckily I bought off the liquid blush from a kind girl, because "You know what?" - the "new" display doesn't have that either. What's up with that, Essence?



Let's go on! Here's the next Trend Edition from Essence - You Rock! And here are my picks:




Few other polishes - Catrice, Deborah, Essence:




And L'Occitane blush & highlighter (Yes, I know! I have a problem!):




What did you buy this month? Share it! :D

24 comments:

  1. I bought way too much this month. I don't even want to talk about it LOL. But I looove your stash and happy early birthday!!

    ReplyDelete
  2. Great haul :) This month was a special one for me because I got more polishes in swaps than bought for myself :) Btw where do you get Deborah??

    ReplyDelete
  3. Tudi name so letos kar pozabili z darilčki... :( A L'Occitane rdečilo pa highliter si že poskusila ali si prvič kupila? Izgledata čudovito... Koliko pa staneta? :)

    ReplyDelete
  4. Great haul!! And I agree, birthday presents for oneself are such a treat! :-) I always also buy Christmas presents for myself! :-)

    ReplyDelete
  5. Really wish I could get Essence stuff in the UK.

    ReplyDelete
  6. ohh great haul! love essense..especially the new stuff that they've been coming out with lately!

    ReplyDelete
  7. Kaj?Ö V DM rdečila sploh ni blo? Jst sm pa misnla, da so ga sam že pobrale. :( Joj pa tako ga hočem. :/
    Sicer pa super nakupi! <3

    ReplyDelete
  8. Lep haul! :) Jaz sem začela z modrim iz Blossoms etc. pa zdajle nosim rumenega (prvič v življenju!) in mi je zelo všeč, vijoličen me še čaka ... iz You Rock! sem vzela samo taupe z vijoličnim shimmerjem, ostali me niso preveč pritegnili ... kupila sem še Manhattnovo mat lip kremo v rdečem (pa je ne morem prizkustiti zarad herpesa :() in končno zelo spodoben korektor od Borjoisa ... aha, pa še en vijoličen lak od Ingrid Cosmetics. Nakupi za swap pa ne štejejo! :P I need help ... uradno sem čisto broke, pa še kar najdem denar za lake.

    ReplyDelete
  9. opet si kupila rumenilo i hajlater ccccc, zločesta biba ;-)
    ovaj sam mjesec bila zauzela popisom pa nemam pojma jeli šta od novih kolekcija došlo do mog dm-a... ali stigla sam si kupiti chacalaca lakić :-D

    ReplyDelete
  10. I hate that this collection is not available here in italy!! :( :( :(

    ReplyDelete
  11. tu ima puno stvarčuca za koje jako želim swatcheve i recenzije! Nadam se da ćeš nam ubrzo dati dojam!

    ReplyDelete
  12. Wow! :) Ajme, koji su ovo Deborah? Izgledaju pregenijalno.

    ReplyDelete
  13. @ Nail Designs: Yay for the haul! :D
    And thank you!

    @ ritterbraten: Oh, swapping is fun! :D
    Deborah is sold here in Slovenia in various drugstores, like Mueller, Nama etc and online too.

    ReplyDelete
  14. @ Maja: O, šment... Upam, da si sama zato kaj lepega privoščila ;)

    Tole dvoje iz L'occitana sem kupila iz druge roke res poceni, tako da original cene žal ne vem. Sem bila pa prav presenečena, kako majhni posodici sta to - prej izgledata kot kakšno večje senčilo kot pa blush. Ju bom kmalu poswatchala in kaj napisala on njiju :)

    ReplyDelete
  15. @ Blusherine: Thanks! I'm happy with ehat I picked for me *lol*
    At least we know the best what we really want and get it, right! :D

    @ MidnightDraven: Well, if you would ever be up for a swap, I can get few Essence items ;)

    ReplyDelete
  16. @ carissakuo: I agree! I really like their recent collections and other new stuff :)

    @ Ivana: Nope, v vseh ostalih drogerijah je bilo malenkost drugačno stojalo, na katerih tekočega rdečila, enega laka, tistega prstana z parfumčkom, pa mislim, da še nečesa sploh ni bilo na voljo.

    ReplyDelete
  17. @ Ulmiel: Hihi, hvala! Tudi jaz sem zadovoljna z nakupom :D

    Tile lakci iz Blossoms so mi tako všeč zaradi tega subtilnega shimmra. Rumene tudi jaz še nikoli nisem nosila, a upam, da se tudi opogumim *lol*

    Meni je ta taupe tudi noro všeč, ampak ne glede na to, da že imam "dupe" doma - BarryM in Revlon, sem ga, seveda, vseeno kupila. Grrrr...

    Ah, ko greš po pomoč za to odvisnost, še meni vzemi zraven ;)

    ReplyDelete
  18. @ nail crazy: Ja, vem... Bad, bad Biba! :D

    Zdaj pa hitro v DM pogledat, če je že kaj novega ;)


    @ Alice: I hope you will get it somehow!

    ReplyDelete
  19. @ Maybe: Ti samo reci, kaj želiš najprej videti! ;)

    @ Blu11: Vem! O.o
    Deborah laka pa sta Shine Tech 17 (ki ga že imaš, če se prav spominjam) in pa nov odtenek številka 60.

    ReplyDelete
  20. Hi! Could you please swatch the You Rock items? Thanks!

    ReplyDelete
  21. L'Occitane blush-nešto predivno *.*

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)