April 9, 2011

Swap Package From Last Friday Night Was A Royal Treat & NOTD

Just like the title says - the swap I did with Jackie at CANDY COATED TIPS was a royal treat for sure. Altough the package didn't actually arrived on Friday Night *lol*

Jackie is amazing. And this was the most exciting swap I've ever done (she knows what I'm talking about). Thank you! Thank you! Thank you! :)


See it for yourself what I'm talking about:










I know you're drooling by now... I told you it was a royal treat :D


********************


And a NOTD with two polishes from the swap I chose to wear first (hint was hidden in the title) - Revlon Royal & OPI Last Friday Night:



Revlon Royal is gorgeous royal blue creme and OPI Last Friday Night looks fantastic layered over shades like this one.


I hope you're having a nice weekend!



____________________________________________
Song of the day: Johnny Cash - I won't back down

28 comments:

  1. joj ta kombinacija je takooo lepa in OPI je meni čudovit <3

    ReplyDelete
  2. Krasen swap! Par bi jih takoj imela. <3 In manikura je res prekrasna, zelo mi je všeč Last friday night čez modro podlago. <3

    ReplyDelete
  3. Odličan swap.

    Revnol Royal mi je predivan.. predivan.. uh.. to mi je na vrhu WL.

    Jel imaš možda onaj novi od Essence Cool Gang tako nekako se zove, pa mi ih usporediš?

    ReplyDelete
  4. All the polishes look gorgeous :) that royal blue looks amazing. Love it! xx

    ReplyDelete
  5. *nods* yes, Jackie is an awesome swap partner, had the honor myself for 2 swaps with her :)

    I love the combo you did with revlon royal& last friday night

    ReplyDelete
  6. @ Mancina: Hvala! Tale OPI je res čudovit :)

    @ Ivana: Sem se jaz vedno slinila nad tvojimi swapi *lol*

    ReplyDelete
  7. @ Lalica: Tale Revlon je resnično čudovit!
    Mah, v naših DM-ih še vedno ni novih Essence izdelkov... Takoj ko ga je dobim, naredim primerjavo :)

    @ Sara.H: I agree, they're amazing! ;)

    ReplyDelete
  8. @ amusedPolish: Then you know what I mean. She's the best :)
    And thank you!

    ReplyDelete
  9. Super nove pridobitve =). Manikura mi je pa tud božanska =)

    ReplyDelete
  10. ovo je prekrasno *drool*

    stvarno super swap, a manikura je savrsena, jako mi se svidja kombinacija :)

    sto se novih essence lakova tice, meni se na kraju svidjaju samo dva (Right, girl i Where is the party?), ostali su mi nista posebno :(

    ReplyDelete
  11. divni su ti lakovi! ja sam danas slikala mini lakove iz katy perry kolekcije za blog, i probala sam da last friday night stavim preko orly royal navy ali mi nesto nije bas ispalo dobro... mnogo mi se svidja kako tebi izgleda preko ovog plavog revlona, a i lepo si namazala.

    ReplyDelete
  12. Čudovit NOTD, res <3 sm si morala shranit slikco :)

    ReplyDelete
  13. Oooo čist fauš! Pa prelepa manikura <3

    ReplyDelete
  14. *drooling* when i see hard candy. hahaha lovely swap! could you please do a swatch on the Hard candy colors?

    ReplyDelete
  15. @ colorfullbottle: Morala bi videto moj izraz na obrazu, ko sem odpirala paket! :D

    @ Abigail: Hihi, hvala ti!

    ReplyDelete
  16. @ Makeup and more: Hvala! Prebrala sem tvoj post in super swatche si naredila!

    @ CopyCat: Jaaa, krasni so! ;)

    ReplyDelete
  17. @ Summer: Hvala za ta kompliment! *blush*

    @ Ana: ;) Hvala!

    ReplyDelete
  18. @ Taya: Pa sem jih res! ;)

    @ Silence is Loud: Yes, my first two Hard Candy polishes! They'll be up next - just for you :)

    ReplyDelete
  19. This swap was soo much fun, I loved doing it! :0

    Wow! Your manicure looks awesome, I never would have thought those 2 would be so perfect together! I love it! :)

    ReplyDelete
  20. @ Jackie: As I said, you're awesome! Thank you very much again :)

    @ nail crazy: Hvala! Res je je bil tole super swap :D

    ReplyDelete
  21. Olala, poglej poglej, pa ti res nisem komentirala zapisa! Bad Ulmiel! Bila sem prepričana, da sem ga, ampak očitno v vsej ihti, da preberem čim hitreje bloge, kar pozabim pa mislim da sem. Nad temle swapom sem navdušena, zelo lep izkupiček, takole po fotkah si lahko predstavljam, da sva bili enako veseli ko sva zagledali Ahoy, Below Deck in Glacier Bay Blues (vsaj mislim, da ga imaš tamle pri opijih :)). ;D
    S tole manikuro pa me prepričuješ, da si želim lak iz Katy perry kolekcije, uf! :D
    Vprašanje - se ti je Revlon posušil s plasičnim ali jelly finishem? Meni se s plastičnim, velikokrat preberem da je jelly in sem že čisto zmedena. Prav objavila ga bom brez TCja ... Je pa božanski na tvojih nohtih. <3

    ReplyDelete
  22. Wow, koji swap! Bogme te lijepo opskrbila :D :D

    Koji je ono 2. ChG po redu i koji su to Orly lakovi? :)

    ReplyDelete
  23. @ Ulmiel: Res sem bila vesela tega paketa! :D
    A veš, da sem tudi jaz pričakovala, da bo Revlon Royal jelly in tudi ob nanašanju je izgledal tako. A ko se je posušil, je dejansko bolj plastičen/satin finiš.

    @ the redhead: Jaaa, vem! :D
    China Glaze sta Ahoy! in Below Deck; Orly pa sta Fantasea in Royal Navy.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)