May 22, 2011

Magic?

Nope! It was dearest Tiffani who sent me the biggest swap package Under The Stars!


Just take a look! No words needed, I'm sure...














Amazing, right? I've never thought I would actually own any RBL polish and now I have got two!
And I even forgot to take pictures of some other goodies I also received in the package, sorry about that...



I really can't "THANK YOU" enough, Tiffani!



______________________________________
Song of the day: Queen - A kind of magic

18 comments:

  1. Great swap and great swatches to come, I presume.

    ReplyDelete
  2. Jezik mi je ispao do poda... OMG!

    Swatcheve Biba brzo ;)

    ReplyDelete
  3. @ Makeup and more: Aha! :D


    @ marox79: Yes, awesome swap it was! I hope the swatches will be too ;)

    ReplyDelete
  4. @ Lalica: Tudi meni, ko sem odprla tisti velik paket! :D

    Se bom potrudila s swatchi. Imaš kakšo željo, katerega najprej?

    ReplyDelete
  5. wow, gomila lakova je na mojoj listi zelja. Jel to Jessica Casablanca poslednji u redu?
    Svi su odlicni, predivno!

    ReplyDelete
  6. @ hermetic: Jaaa, Casablanca je! :D

    ReplyDelete
  7. @ KarenD: :D


    @ Ana: Aha! Sem bila v nebesih, ko sem videla, kaj vse se skriva v ogromnem paketu :)

    ReplyDelete
  8. ooo.čudovito! zdej pa velik postov o novih lakcih ;)

    ReplyDelete
  9. Amazing Swap :)
    Lucky you ;)

    And you have award on my blog :)

    ReplyDelete
  10. fantastično!
    totalno sam ljubomorna ;-)

    ReplyDelete
  11. @ Tjasa: Jaaaa! :D


    @ Nails From Fairy Tale: Really amazing! Thank you so much for the award :)


    @ nail crazy: ;)

    ReplyDelete
  12. Pozdrav :)
    http://angels-handmade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Olala, hudo lep swap paket! Komaj čakam swatche, sploh ker jih kar nekaj prvič vidim. Swappanje je res zakon, jaz sem se čisto zasvojila. :)

    ReplyDelete
  14. @ Ulmiel: Se strinjam - swappanje te zasvoji, ja :D

    Tole pa je vsekakor bil največji paket, kar sem jih kdaj dobila...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)