May 18, 2011

Mini Essence Haul

The other day I visited few drugstores and I grabbed some of the Essence's products I wanted for some time now.


Wanna see what I got?


Eyeshadow in #43 Mystic Lemon, #44 It's Up To You and #25 Go All Girlie:





Colour&Go polish in Where Is The Party? and Irreplaceable (back up bottle - I know...):





Special Effect Topper in Hello Holo and Circus Confetti:





Lipstick in All About Cupcake:





See anything you like? Already have these?



__________________________________________________________
Song of the day: Elton John - I don't wanna go on with you like that

17 comments:

  1. A bi lahko naredila swatche senčil? Me prav zanima, koliko so pigmentirana.

    ReplyDelete
  2. @ Taya: Dobiš :)
    Sem jih že poslikala in naredim jutri objavo.

    ReplyDelete
  3. lakići, lakići!!!
    imam cirkuske konfete i obooooožavam ih *.* a hello holo još nisam probala, ali budem... ove druge još nisam vidila u prodaji kod nas :-(
    živo me zanima kakvo će biti hlographic sjenilo ;-)

    ReplyDelete
  4. Veo que tenemos algunas compras en comun!! :D Las sombras parecen maravillosas

    ReplyDelete
  5. @ Taya: Ni za kaj ;)


    @ Nail crazy: Jaaaa, ti konfeti so super! :D
    Pri nas tudi počasi prihajajo vse novosti...

    Swatchi senčil pa pridejo jutri :)

    ReplyDelete
  6. @ Pao*: Yes! I saw your post about Essence haul :)

    Eyeshadows are really lovely.

    ReplyDelete
  7. ...Uuu fency! Obavezno napravi swatcheve sjenila :) Jako me zanima crveno i holographic :D

    ReplyDelete
  8. OMG I must see swatches of that duochrome nail polish!!! Please?

    ReplyDelete
  9. all about cupcake <3 meni super šminka, zelo podobna mojemu odtenku ustnic zato mi je všeč da jih res narahlo obarva in samo pudari :)

    dober nakup :)

    ReplyDelete
  10. hi! i'm new follower! nice blog!
    visit my space!!
    http://www.annalikeakidinacandystore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. @ Innana: Swatchi senčil pridejo še danes! :)


    @ Phyrra: No problem! I'll do the swatches tomorrow :)

    ReplyDelete
  12. @ .sparkle*: Jaaa, tale šminka je res zelo lepa!


    @ Anna: Thanks for your kind words! :)

    ReplyDelete
  13. Pity we can't get Irreplaceable and the toppers in our display. Great purchases.

    ReplyDelete
  14. @ marox79: The toppers are quite hard to find here too. They probably sell out very fast, I guess...

    ReplyDelete
  15. Super stvari! Jaz se še nekod najaz držim pri teh novih stvareh, ker imam vsega že preveč. :D

    ReplyDelete
  16. @ elchy: Ma, ja... Tudi meni ne bi škodilo, če bi se malo nazaj držala *lol*

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)