June 29, 2011

ELF Studio Blush & Healthy Glow Bronzing Powder Swatches

Ugh, Blogger gave me such hard time while I was trying to upload all the images for this post...


Finally, here are some photos and swatches of my latest ELF mini haul I showed you here.

Studio Blush in Gotta Glow:



Studio Blush in Candid Coral:



Healthy Glow Bronzing Powder in Luminance:



Swatched all together - from left to right: Gotta Glow, Candid Coral, Luminance:




Studio Blush in Gotta Glow & Candid Coral:




Healthy Glow Bronzing Powder in Luminance:




See anything you like?



____________________________________________
Song of the day: Robert Palmer - Addicted to love

8 comments:

  1. Blush mi je všeč. Tak nežen in nevsiljiv <3

    ReplyDelete
  2. Blushes don't usually get my eye, though like the rest of my collection, has increased over the last two years.

    ReplyDelete
  3. @ Ana: Ja, res je takšen, kot si ga opisala :)

    ReplyDelete
  4. @ marox79: Oh, me, I've been all over blushes lately... Not good! *lol*

    ReplyDelete
  5. Candid Coral looks really lovely! I've been itching to place an ELF order but I don't have any money, boohoo.

    I have Luminescence and I love it when I'm feeling lazy--I just swipe it on my eyelids and cheeks and I look healthy and glowing.

    ReplyDelete
  6. @ Madeline: Thanks for the tip on how you use Luminance :)

    ReplyDelete
  7. vse kar si nakupla v ELF-u mi je čist všečno :) glede ELF-a pa se že nekaj časa odločam, če bi naročila tam ali ne. predvsem zato ker sem enkrat na enem forumu prebrala da ful dolgo čakajo na paketek. kaj pa ti ? si dolgo čakala ?

    ReplyDelete
  8. @ ss fashion world: Ponavadi vedno naročam s katero punco skupaj in ko je akcija brez poštnine ipd. Pa mislim, da je vedno paket prispel v roku največ 4 dni :)

    Tako da glede hitrosti nimam jaz nobene slabe izkušnje...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)