June 18, 2011

NYX Round Lipstick B52 vs. Thalia

The other day while I was going through my lipstick collection, I thought these two - NYX Round Lipstick in B52 and Thalia - looked very similar. So, I've decided to do a comparison.



B52 (on the left) vs. Thalia (on the right):




Swatches of B52 (left) vs. Thalia (right):




While they do look similar on the arm swatches, the difference on the lips is quite obvious.


B52:




Thalia:



From these two I prefer B52.


Which shade of NYX Round lipstick is your favourite?



____________________________________________
Song of the day: Michael Jackson - Rock with you

26 comments:

  1. We have both!! My sis has B52 and I have Thalia. Both are great and wearable.

    ReplyDelete
  2. Both look so great on you. But I like 'Thalia' =)

    ReplyDelete
  3. Love both the shades but Thalia looks more flattering on you! <3

    ReplyDelete
  4. @ marox79: I agree, they're very wearable!

    ReplyDelete
  5. @ Sara.H: Really? Thank you for your honest opinion :)

    ReplyDelete
  6. Me and lipstick are NO GO. Realy can't find right one. But B52 looks realy nice on you. And Thalia looks good too.

    ReplyDelete
  7. I actually just tried my first NYX product the other day, not a lipstick but their tinted lip spa balm. I like it a lot so I think I'll have to go try one of their lipsticks now too! Also, I tagged you for the Top 10 award on my blog. You don't have to fill it out if you don't want, but I wanted to tell you. :)

    ReplyDelete
  8. @ Silverstargirl: Thank you! You're really kind :)

    ReplyDelete
  9. @ Mateja: Really? Have you tried Essence lipstick in "All about cupcake" yet? It's cheap and so natural looking, but still very pretty.

    ReplyDelete
  10. @ Alaina: Oh, I have wanted to try those lip spa balms for ages...
    If you try any of the lipstick too, let me know. I would like to see which shades will you choose :)

    And thank you very much for the award!

    ReplyDelete
  11. lepša mi je temnejša..ker pri svetlejši se mi zdi tako, kot da bi bil bolan...hmm:)

    ReplyDelete
  12. @ Pink_Diamond: Se strinjam - tudi meni je ravno iz tega razloga bolj všeč B52.

    ReplyDelete
  13. Biba puno ti hvala za ovaj post, napravila si ga kao da si znala što mi treba. Baš sam htjela neki ruž kao što je Thalia i nisam imala pojma gdje da tražim i sad vidim kod tebe ovo. Thalia ide na wish listu odmah i nadam se da će brzo biti moja.

    Jel mi možeš reći od kud kupuješ Nyx kozmetiku?

    ReplyDelete
  14. @ Lalica: O, me veseli, da sem ti pomagala ;)

    Jaz največkrat naročim NYX v naši spletni trgovini - Moja drogerija in Čarodejka (klikni na zavihek "Where I Shop"). Obe imata sicer nekaj malega v ponudbi... Če najdeš kaj takega, kar bi imela, se lahko dogovoriva, pa ti pošljem :)

    ReplyDelete
  15. Hvala na ponudi, ali našla sam ga na Ebayu. Nadam se samo da neću bolesno izgledati s njim jer sam ja dosta svijetla.

    ReplyDelete
  16. @ Lalica: No, super, da si našla ugodno ponudbo. Upam, da ti bo všeč :)

    ReplyDelete
  17. Ooo, punca, kakšne lepe ustnice!! Super, jaz bi ti kakšno mojo rdečko takoj napleskala nanje. :D Sicer mi je pa B52 blazno všeč, ampak RES ne rabim še ene šminke. :D

    ReplyDelete
  18. @ Ulmiel: Joj, hvala za kompliment *blush*

    Priporočaš mogoče katero šminko ali tebi posebej ljub odtenek?

    ReplyDelete
  19. Zadnje čase sem čisto zaljubljena v Manhattan Soft Mat Lip cream, ta rdeč, 45H, tak prijeten penast občutek je ob nanosu, zelo lepo se nanaša in zdrži *ure* nedotaknjen, ne pretiravam! Tudi pri poljubljanju je edini izdelek za ustnice, ki ne pristane še na fantu. :) Ta je bolj za zvečer ali če imam res malo očesnega MUja, ampak ga res obožujem. Razmišljam, da bi kupila še kakšnega v bolj vsakodnevni nežnejši barvi.

    Druga šminka, ki paše na VSE in jo čez dan daleč najpogosteje uporabljam je Bourjois Sweet Kiss Naturel številka 07, Framboise Exquise, nežnejša barva, res za vsak dan, lepo obstojna.

    Sicer imam še nekaj šmink in glosov, ampak po teh dveh daleč najpogosteje posegam. :)

    ReplyDelete
  20. I've never tried any NYX round lipsticks, but I'd love to. they look awesome!

    ReplyDelete
  21. Thalia is one of my favorite (if not my favorite!) lipsticks by NYX. I love it! :)

    ReplyDelete
  22. @ Ulmiel: Uf, komaj zdaj vidim, da nisem odgovorila na tvoj komentar...

    Najlepše hvala za vsa priporočila! Bom definitivno pogledala ob naslednjem obisku drogerije :)

    ReplyDelete
  23. @ Beauty Addict: They really are great - cheap, good, pigmented...

    ReplyDelete
  24. @ Courtney: Really?

    My picks would probably be Iris, Indian Pink & Pumpkin Pie :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)