July 20, 2011

Eyeko Nail Polish Swatches Coming Soon!

Pravkar sem na Eyeko Facebook strani prebrala tole novico: "Eyeko oboževalci - da, naši laki so zdaj "omejena izdaja", zato jih kupite zdaj, ko so še na voljo. In zaupajte nam, da kmalu prihaja še nekaj boljšega, zato ne bodite preveč žalostni!"

Če vam je torej kateri od odtenkov, ki so trenutno na voljo, všeč, ga torej čimprej dodajte v svojo zbirko :)

I have just read this news on the Eyeko's Facebook fan page: "Eyeko Lovers - yes our nail polishes are now LIMITED EDITION so get them while you can! And trust us, we're going to have something much better coming along soon so don't be too sad!"

So if you like any of the colours that are currently available, you should probably get them now :)


Kmalu objavim slike naslednjih odtenkov / I will post photos & swatches of these soon:


Eyeko: Cosmic Polish, Rain Polish, Vampira Polish, Vintage Polish


Pri nas so Eyeko laki na voljo v spletni trgovini Čarodejka.




***Disclosure: Products in this post were sent to me by a company or PR for consideration.***

13 comments:

  1. Se že veselim swatchev.

    Jaz sem tudi dobila to novico na mejl. Škoda, da jih bodo ukinili. Nisem pa vedela, da jih prodajajo tudi pri nas.

    ReplyDelete
  2. @ Taya: Se bom potrudila in jih naredila čimprej.

    Ja, Eyeko laki (poleg nekaterih ostalih Eyeko izdelkov) se dobijo na Čarodejki :)

    ReplyDelete
  3. Uuuu, svi izgledaju privlacno! Jedva cekam swatcheve!

    ReplyDelete
  4. joj, samo mi vadiš mast :-p
    fantastično izgledaju, i sama bih ih rado imala :-D

    ReplyDelete
  5. I wanted Cosmic polish but in the end I didn't buy it because they are a bit too expensive...
    Can't wait to see the swatches!

    ReplyDelete
  6. @ Irena B: Swatchi že nastajajo :)

    ReplyDelete
  7. @ nail crazy: :P

    Katerega želiš najprej videti? Predvidevam, da Vampira Polish - črni z rdečim glitterjem ;)

    ReplyDelete
  8. Vampira (ful nenavaden odtenek zame ane;) in Cosmic <3

    ReplyDelete
  9. @ Elsa P.: Let me tell you - Cosmic is awesome in real life! :)

    ReplyDelete
  10. @ Ina: Hehe! Tudi meni sta dva najlepša! <3

    ReplyDelete
  11. Edini, ki me še res vleče je Military Polish in tega ni za dobiti nikjer. :/ Tako da mislim, da jih bom spustila. Rain Polish je bil drugi na seznamu, pa sem potem videla, da je dupe od Sea Spray. :)

    ReplyDelete
  12. @ Ulmiel: O, upam, da ga vseeno še kje najdeš!

    Jaz pa lahko zdaj mirne duše Sea Spray izbrišem iz wish liste :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)