July 22, 2011

Eyeko Rain Polish For City Nails

Drugi iz četice Eyeko lakov, ki čakajo na svojo objavo, je Rain Polish For City Nails.

Rain Polish je zanimiv odtenek - nežno modra barva s pridihom sive in komaj opaznim srebrnim sijajem (shimmer). Tekstura laka je super - prav kremasta in se super nanaša. Za popolno prekrivnost sem nanesla 2 tanjša sloja. Presenečena sem tudi nad hitrim sušenjem Eyeko lakov.

Next out the bunch of Eyeko nail polishes that are waiting for their own post is Rain Polish For City Nails.

Rain Polish is an interesting shade - light blue with a hint of grey and very subtle silver shimmer. Texture of this polish is great - creamy and it applies just great too. The polish is fully opaque with tho thin coats. And I'm really surprised how fast these Eyeko polishes dry.





Prav jezi me, kako Blogger pokvari kvaliteto slike, tako da priporočam "klik" nanjo.

Ugh, Blogger really messes up the quality of uploaded photos, so I suggest you click on it.



So takšni odtenki po vašem okusu?

Do you like shades like this?


Eyeko lake najdete v spletni trgovini Čarodejka.




***Disclosure: The product in this post was sent to me by a company or PR for consideration.***

36 comments:

  1. ovaj mi je krasotan već odavno zapeo za oko :-D

    ReplyDelete
  2. I have this one and I love it so much. Looks great on your nails :)

    ReplyDelete
  3. Lep <3 Pa ful maš že dolge nohte :)

    ReplyDelete
  4. I love this shade! I love greys and this is no exception ;)
    Hugs!

    ReplyDelete
  5. Prelep je. To pomlad sem se čisto "napalila" na tovrstne odtenke. Siva je od zdaj naprej v mojih dobrih knjigah, še najraje pa imam tak pridih modre zraven. Sicer imam tole v obliki China Glaze Sea Spray, in ga imam zelo rada. Pravzaprav se ravno sprašujem zakaj ga nisem večkrat dala na nohte ...

    Sicer pa sem se čisto zaljubila v tovje nohte. Tale dolžina ti zelo pristaja!

    ReplyDelete
  6. I recently read somewhere that there will be no more Eyeko polishes.

    ReplyDelete
  7. i really LOVE this shade! whoa! such a pretty color! ive been eyeing this polish on the eyeko site

    ReplyDelete
  8. super je, kao sto sam i mislila... i nokti su ti mnogo lepi!

    ReplyDelete
  9. @ nail crazy: Potem pa se mora pridružiti tvoji zbirki ;)

    ReplyDelete
  10. @ ritterbraten: Thank you! I'm pretty sure it looks just awesome on your pretty nails too :)

    ReplyDelete
  11. @ Ina: Ja, samo res ne vem, kako bom še zdržala s tako dolgimi...

    ReplyDelete
  12. @ Cristina: I'm glad you like it! :)

    ReplyDelete
  13. @ Ulmiel: Meni so ravno taki sivo-modri odtenki všeč. Čisto sivi nekako ne izgledajo o.k. na meni, se mi zdi...

    Hvala! Ampak me tale dolžina že pošteno moti, tako da se še komaj zadržujem, da jih ne skrajšam *lol*

    ReplyDelete
  14. @ marox79: Yes, I've read this too - on their Facebook fan page.

    ReplyDelete
  15. @ Oreleona: If you really like it, you should grab it now. Apparently these won't be available much longer...

    ReplyDelete
  16. @ Makeup and more: Ja, krasen je <3

    Hvala! :)

    ReplyDelete
  17. @ Veronica: Do you own this one or anything similar maybe?

    ReplyDelete
  18. *sigh* this is soooo good on you. nice color

    ReplyDelete
  19. waw biba kolk maš lepe nohtee!!! <3

    ReplyDelete
  20. @ Binara: They're nice, aren't they?

    ReplyDelete
  21. @ manicna: Hvala! Saj so tudi meni všeč malo daljši, samo kaj ko res ne bom več dolgo zdržala... *lol*

    ReplyDelete
  22. I love this color on you. :) it's a lovely shade.

    ReplyDelete
  23. ovo mi je na WL vec stoljecima, jel ima kakav jeftiniji i dostupniji duplic?

    ReplyDelete
  24. This is soooo pretty! Of course I love shades like this :)

    ReplyDelete
  25. @ Lendoxia: "Dupe" za Rain Polish je China Glaze Sea Spray.
    China Glaze je pri nas dražji, verjetno pa se ga da na ebay-u dobiti ceneje.

    ReplyDelete
  26. Uuu baš mi se sviđa. Odlično ti stoji :)

    ReplyDelete
  27. @ Lalica: Me veseli, da ti je všeč! Hvala :)

    ReplyDelete
  28. I really like eyeko polishes and I'll be sad if they will not put them on sale again :(

    btw, there's something for you!
    http://nailsbyalice.blogspot.com/2011/07/awards-kreativ-blogger-award-sunshine.html

    ReplyDelete
  29. @ Alice: Let's wait and see what will they put out next or instead of these polishes...

    Thank you very much for the award! :)

    ReplyDelete
  30. Zadnje čase tudi jaz obožujem sive odtenke in tale je kot nalašč zame :)

    ReplyDelete
  31. @ MissDoll: O, super! Me veseli, da ti je všeč :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)