July 20, 2011

Eyeko Vampira Polish For Gothic Nails

Izmed Eyeko lakov, ki sem vam jih pokazala tukaj, sem kot prvega izbrala Vampira Polish For Gothic Nails.

Vampira Polish je črn lak z rdečimi bleščicami. To je tudi prvi Eyeko lak, ki sem ga sploh kdaj preizkusila. Lak se lepo in enakomerno nanaša in za polno prekrivnost sem uporabila dva sloja - s tem, da je bil drugi sloj malo debelejši. Uporabila sem tudi sloj nadlaka, da so rdeče bleščice zasijale v vsej svoji lepoti :)

From the Eyeko nail polishes I showed you here, I've chosen Vampira Polish For Gothic Nails to be presented first.

Vampira is a black based polish with red glitter. It's also the first Eyeko nail polish I have ever tried. Application is very nice and even and I used two coats for full opacity - I did use a thicker second coat though. I've added a layer of top coat too, so the red glitter could really pop.


Fotografiji / Photos:



Za boljši ogled priporočam klik na fotografiji ;)

You should really click on the photos to see the sparkling red glitter better ;)


Kaj menite o tem odtenku?

What do you think about this shade?


Eyeko laki so na prodaj v spletni trgovini Čarodejka.




***Disclosure: The product in this post was sent to me by a company or PR for consideration.***

12 comments:

  1. That is beautiful! I don't think we get that brand here, though :(

    ReplyDelete
  2. Uau, kako je lep tale lakec...
    Še bolj všeč mi je pa nekaj drugega - to, da si začela pisati blog tudi v Slovenščini! Super! :)

    ReplyDelete
  3. Čudovit! In seveda ga hočem! Takoj! :D

    @Kvačka, verjetno je samo zato v slovenščino napisano, ker je te lake dobila v preizkušnjo oz. reklamo. Ah, ne vem kak bi to bolj lepše in pravilno napisala. :D

    ReplyDelete
  4. @ flora_mundi: Perhaps you can find something similar - maybe China Glaze Lubu Heels?

    ReplyDelete
  5. @ Irena B: Me veseli, da ti je všeč! :D

    ReplyDelete
  6. @ Taya: Črna + glitter = zmagovalna kombinacija :)

    ReplyDelete
  7. @ Kvacka: A res? Sem že sicer večkrat razmišljala o tem, da bi pisala v obeh jezikih...

    Običajno (ni pa nujno) pišem v obeh jezikih v primeru, ko dobim kaj v oceno iz kakšne slovenske spletne trgovine - v tem primeru iz Čarodejke. Glede na to, da gre za promocijo slovenskih trgovin...

    ReplyDelete
  8. @ elchy: Sem prepričana, da bi na tvojih dolgih nohtih izgledal zelo lepo! :)

    ReplyDelete
  9. joj genijalan je :-D
    čekaj, imam i ja nešto slično - red velvet od color cluba ;-D

    ReplyDelete
  10. Amazing vampy color looks great on you!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)