July 24, 2011

Eyeko Vintage Polish For Elegant Nails

Danes vam predstavljam Eyeko Vintage Polish For Elegant Nails.

Vintage Polish je odtenek mint barve s krem finišem. Pri tovrstnih odtenkih je že skoraj moč pričakovati malo bolj težaven nanos - po prvem sloju deluje lak precej vodeno, po drugem je bil nanos še vedno rahlo neenakomeren, zato sem dodala še tretjega, da sem dosegla enakomeren in popolnoma prekriven videz.

Today's post is about Eyeko Vintage Polish For Elegant Nails.

Vintage Polish is a mint shade with creme finish. With shades like this you can almost expect a bit more difficult application - after first layer the polish looked quite sheer, after second one was the application still a bit uneven, so I have added a third layer to achieve totally even and opaque look.




Mint odtenki so mi v zadnjem času precej prirasli k srcu in jih že kar nekaj v moji zbirki. Kaj pa o njih menite vi?

I've become quite a fan of mint polishes lately and there already quite a few mint shades in my collection. What do you think about them?


Eyeko laki so na voljo v spletni trgovini Čarodejka.




***Disclosure: The product in this post was sent to me by a company or PR for consideration.***

24 comments:

  1. I love mint polishes. This is amazing!

    ReplyDelete
  2. Ni ravno moj odtenek ampak tebi super paše :)

    ReplyDelete
  3. Lep je. Mint odtenki so tudi meni všeč zadnje čase.

    ReplyDelete
  4. prelep, jedan od najlepsih, pravi mint, ni previse plav ni previse zelen

    ReplyDelete
  5. @ Mina: I think this one is the prettiest mint polish in my collection.

    ReplyDelete
  6. @ Taya: Zadnje čase so mi postale taki odtenki res všeč. Pa še nekatere druge, zame neobičajne barve, prav tako :D

    ReplyDelete
  7. @ hermetic: Imaš popolnoma prav - ta je res tisti ravno pravi ;)

    ReplyDelete
  8. Baš je divan. Volim i ja mint lakove, ti su mi najdraži od zelenih. Zelen je a kao da nije. ;)

    ReplyDelete
  9. @ Lalica: Super si to napisala! :)

    ReplyDelete
  10. I love this colour! :)

    Would you like to visit my blog?
    http://folliedimakeup.blogspot.com/

    If you want, we can follow each other!

    xxx

    ReplyDelete
  11. Lovely shade and lovely nails :) <3

    ReplyDelete
  12. @ Lolly: Thanks for stopping by!

    I will sure visit blog :)

    ReplyDelete
  13. @ Sara.H: Thanks!

    I really like that you're showing more nail polishes lately on your blog :)

    ReplyDelete
  14. predivno :-D
    i ja bih se igrala s njim ;-)

    ReplyDelete
  15. Gorgeous polish!!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    ReplyDelete
  16. @ nail crazy: Mogoče ti ga kdaj posodim za kakšno igro ;)

    ReplyDelete
  17. @ ss fashion world: I'm glad you like it!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)