July 6, 2011

Gagalectric NOTD

Since yesterday I've been wearing the second Essence nail polish I have bought from their Meet Me @ holografics Trend Edition. It's a lilac duo-chrome shade called Gagalectric. Again, I was too lazy to layer this one over some other polish...


Gagalectric, 3 coats:




If I sort of liked the way Prismatic White looked on me, I don't like this one on its own. Blah...


********************


By the way, have you seen swatches of the newest Zoya Collection for Fall 2011 called Smoke & Mirrors? What do you think? Which are your favourites?

I think it's gorgeous! And I "need" at least a half of the polishes from that collection...



_________________________________________
Song of the day: Alice In Chains - No excuses

19 comments:

  1. CIjela ta kolekcija mi se nikako ne svidja :S

    ReplyDelete
  2. I don't have access to this EL, but I have the feeling Essence could have done better. They don't seem to be very duochrome -talk about holo- either.

    ReplyDelete
  3. ne sviđa mi se baš, ali zato su ti nokti krasni ;-)
    a zoya kolekcije izgledaju opako, doduše više mi se sviđa zadimljena verzija iako ni ogledalo ne bih odbila :-D

    ReplyDelete
  4. @ Irena B.: Ja, pri Essence so zgrešili bistvo s tole kolekcijo. In mislim, da jih je velika večina bila razočarana...

    ReplyDelete
  5. @ marox79: Oh, they sure could have done better, I agree!

    ReplyDelete
  6. @ nail crazy: Hvala ti, draga, za kompliment ;)

    *LOL* Niti jaz se ne bi branila teh novih Zoya lepotcev :D

    ReplyDelete
  7. I have never seen such a lilacy shade before. It's pretty. ^^

    ReplyDelete
  8. This is such a pretty colour! I really like it and it looks great on you! =]
    I'v not seen swatches of that collection yet... but i'm about to google them up lol =]

    ReplyDelete
  9. @ Big Vanity Box: This one would probably look way better over some darker base...

    ReplyDelete
  10. @ Shang J.: Thank you! I'm glad you like it :)

    ReplyDelete
  11. @ Sara: Thank you! You're so kind :)

    There aren't so many swatches of this collection, I think... Or I simply didn't find them *lol*

    ReplyDelete
  12. Hm, meni tudi tale ni všeč me pa zanima kako izgleda čez temno moder lak, tebe tudi? ;)

    ReplyDelete
  13. @ MissDoll: Ja, tudi mene zanima, kako izgleda preko kakšne temnejše osnove, samo sem bila prelena za layering ;)

    Se bom potrudila in v kratkem poskusila...

    ReplyDelete
  14. Tele belkote sem v celoti izpustila. Ne dopadejo se mi, čeprav verjetno ne bi izpadel slabo prek kakšnega temnejšega laka.

    O Zoyinu Smoke&Mirrors pa don't get me started. Hočem jih polovico, moji najljubši pa brez dvoma Neeka in Yara.

    ReplyDelete
  15. PS: Sem videla pri Tayi, da nisi uspela dobiti nobenega Pret A Porterja. Pošlji mi WL na email pa bom pogledala naokoli, če še kakšnega dobim, če želiš. :) Pri nas v Supernovi jih še nekaj imajo, prav tako v Nami, pa jutri grem v BTC, se lahko v Mullerju ustavim.

    ReplyDelete
  16. @ Ulmiel: Tudi jaz bi brez problema preživela brez njih, ampak ker sem ravno naletela na stojalo, sem seveda "morala" nekaj kupiti :S

    Zoyina kolekcija za Jesen je tudi meni fantastična! <3

    Pa hvala za pomoč :)

    ReplyDelete
  17. @ Phyrra: But it would probably look so much better over some black base, don't you think?

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)