July 8, 2011

NOTD: Kiko 278

These two came in my mail yesterday:


- Kiko Nail Lacquer in 255
- Kiko Nail Lacquer in 278

Very kind girl from Ars Cosmetica Forum bought them for me at her last trip to Kiko store in Italy.


Today I'm wearing Kiko 278 Viola Orchidea Microglitter. This one is gorgeous purple nail polish with pink micro-glitter. It has slightest purple / gold duo-chrome effect, but that is more noticeable in the bottle than on the nails.




Thanks for dropping by! Have a nice weekend! :)



_______________________________
Song of the day: Pearl Jam - Alive

30 comments:

  1. Tale je prelep, ja. Eden tistih, ki še čaka na moj Kiko teden. Joj, teli tedni mi sploh ne ratujejo. :D NAjprej mi ni bil preveč všeč, potem pa sem se po nekaj urah čisto zaljubila vanj. :)

    ReplyDelete
  2. Woah, I didn't notice these colours when I went to the Kiko store! They look gorgeous, I must get them :D

    ReplyDelete
  3. What a gorgeous purple! Awesome finish :)

    ReplyDelete
  4. @ Ulmiel: Hehe, jaz takih tednov raje ne načrtujem, ker vem, da bi se slej ko prek kaj izjalovilo. Še moj American Apparel Series sem komaj spravila skozi *lol*

    Pri nama z 278 pa je bila ljubezen na prvi pogled :D

    ReplyDelete
  5. @ Elsa P.: Oh, lucky you - you have a Kiko store ;)

    Really kind girl bought these for me while they were on sale :D

    ReplyDelete
  6. @ -Diana-: Thank you very much for stopping by at my blog! It means a lot to me :)

    ReplyDelete
  7. @ Nola: It's really pretty! :)
    It somehow reminds to all those beautiful purple Zoya polishes that came out lately...

    ReplyDelete
  8. Wow that color is super super pretty! I love deep purples =]

    ReplyDelete
  9. I love Kiko polishes! Finally an italian brand with nice colours!

    ReplyDelete
  10. Wow, this is really gorgeous! :) And your nails look so well taken care of.

    ReplyDelete
  11. Jaz imam tudi tega lepotca <3 Lepa manikura.

    ReplyDelete
  12. @ Pretty: I just love colours like this...

    ReplyDelete
  13. @ nail crazy: O, ne, svojega poštarja pa ne dam! :D ;)

    ReplyDelete
  14. @ Saori: Thanks, I'm glad you like it :)

    Do you have any Kiko nail polish?

    ReplyDelete
  15. @ Alice: Oh, you do have some ither cool brands too, like Pupa, Collistar... I'm sure I have seen some pretty swatches of those brands too :)

    ReplyDelete
  16. @ YellowJade: I agree, it's an awesome purple :)

    Thank you very much for compliment about my nails :*

    ReplyDelete
  17. @ Ana: Super! Tile Kiko laki so mi vedno bolj všeč :D

    Hvala! :)

    ReplyDelete
  18. Najdraži su mi takvi finiši lakova, sa shimmerima u boji i duo-chrome efektom (okkey, nije baš pravi duo chrome, ali je blizu) :) Baš kao i kod Essence Choose me laka.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)