August 28, 2011

Sleek Eden & Fantasy EOTD

I have already shown you some swatches of Sleek Eye Dust loose eyeshadows I've got in a sample form. Today I played a bit with them and this is the look I came up with (please, ignore my horrible skin):




Products used:
- Essence Eyeshadow base from You Rock! TE
- Sleek Eye Dust in Fantasy all over the lid
- Sleek Eye Dust Eden in the crease and above
- Meow Cosmetics Ideal Eyes in Cats in the Cradle as a highlighter
- 1 coat of Sephora's mascara


What do you think?

36 comments:

  1. Ful lepo! ♥
    Res maš prekrasno učko. :)
    Nov fotkič? Se mi zdijo slikce še boljše kot prej. :)

    ReplyDelete
  2. Oh, to je pa čudovita kombinacija! I love!! Mojo barvo oči imaš (morda kanec temnejšo, ampak vseeno) tako da ZAKON, lahko ti kradem ideje. ;) :D

    ReplyDelete
  3. popolne očke <3
    pa super MU barvna kombinacija.

    ReplyDelete
  4. Zeleno senčilo na rjavih očeh je najboljša kombinacija! ;) Zelo mi je všeč!

    ReplyDelete
  5. @ Ivana: Najlepše hvala!

    Fotoaparat je kar isti, mi je pa celo uspelo nove nastavitve preizkusit (po kakem letu in pol) - se vidi, da nisem najbolj za tehniko :D

    ReplyDelete
  6. @ Ulmiel: Hvala! :*

    Ti kar izvoli ;)

    ReplyDelete
  7. @ hermetic: Hvala ti za kompliment!

    ReplyDelete
  8. @ Mateja: Najlepše hvala tudi tebi!

    ReplyDelete
  9. @ Ana: Hvala!

    Pa ravno zelenih senčk imam najmanj v svoji zbirki. Hmmm... :)

    ReplyDelete
  10. Wow, stvarno prekrasno :D Super ti stoje malo "jače" boje :)

    ReplyDelete
  11. uau, zelo lep make up. ful ti paše. :)

    ReplyDelete
  12. Kakšno krasno oko! In zelo ti pristaja Eden. :)

    ReplyDelete
  13. Biba, potem si pa omisli še kakšno zeleno senčko/črtalo/eyeliner! :P Res ti paše

    ReplyDelete
  14. @ Innana: Najlepše hvala! Se bom potrudila in jih večkrat uporabila :)

    ReplyDelete
  15. @ ursula: Hvala! Res ste me vse razveselile in opogumile s takim odzivom :)

    ReplyDelete
  16. @ Krvava Meri: Iii, sem vesela, da si se oglasila tu!

    Še vedno pa čakam na tvoj blog ;)

    ReplyDelete
  17. @ flora_mundi: Thank you! They are really nice.

    ReplyDelete
  18. @ nuusheftw: Hvala! Če imaš kakšno idejo, kakšne kombinacije naj še preizkusim, bom zelo vesela :)

    ReplyDelete
  19. I haven't seen any eye makeup looks from you. I am glad to see one. it is amazing :) <3

    ReplyDelete
  20. @ Sara.H: Thank you! I just might post them more often in the future ;)

    ReplyDelete
  21. sviđa mi se kombinacija ove dvije boje... a druga mi je fotka bolja od prve ;-D

    ReplyDelete
  22. ooh your eyes are pretty. you make me want to play with makeup more.

    ReplyDelete
  23. @ nail crazy: Hvala! Ja, druga je bolj zoom-irana :D

    ReplyDelete
  24. @ Pretty: Thanks :)

    Then do so! I'd love to see your eye and make up too :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)