September 22, 2011

Back To Chunky Holo Black NOTD

I've been picking apples again previous weekend and I'm going again tomorrow, so there isn't much going on here. I wanted to do some swatches on Monday and Tuesday, but the weather has decided not to cooperate with me...


My nails are so sad, sad looking at this time *shakes fist at those darn apples* They're really super short - they can't get any shorter, I guess. And have I mentioned before that they're so sad? But yesterday I wanted to paint then anyway and only appropriate colour seemed to be black.


Deborah Shine Tech 100% Mat in shade 01 (eventhough I can't say this finish is exactly matte, it's more like a rubber or plastic finish):



Then I decided to layer KleanColor Chunky Holo Black over it:




Until the next time - have a nice weekend!



_________________________________________________
Song of the day: Nickelback - Something in your mouth

50 comments:

  1. Odlično :)

    Nadam se da uskoro završavaš sa jabukama pa da noktići više neće biti tužni ;)

    ReplyDelete
  2. Meni so tudi tako kratki zelo všeč. Saj bojo kmalu zrasli ;) Drugače mi je pa ta mat črn lak fantastičen!

    ReplyDelete
  3. @ Lalica: Bilo bi odlično, če bi bili nohti vsaj malo daljši ;)

    Upam tudi jaz. Samo teh jabolk sploh ne zmanjka... :S

    ReplyDelete
  4. @ Ana na S: Hehe, hvala! Problem je, da jih bom, kot kaže, še nekaj časa morala imeti tako kratke :S

    Jap, tale finiš je drugače res zakon :)

    ReplyDelete
  5. Moji to tudi kratki kot so lahko, čeprav nisem obirala jabolk. :/ Vem pa, kako so izgledali včasih, ko smo še trgali grozdje. Katastrofa. Kakorkoli že, tvoji nohtki mi vseeno delujejo zdravi. Pa še lepa manikura jih krasi. =)

    ReplyDelete
  6. Wow. That's incredibly beautiful! Don't fret about your nails, they're still pretty. Besides, I do think dark colours look more gorgeous on short nails. :)

    Btw, where did you get the Kleancolor Chunky Holo? I've been lemming them, but don't know where I can get them.

    ReplyDelete
  7. Ah saj nohtki hitro rastejo. Vsakih toliko jih je treba skrajšat "da si malo odpočijejo" hehe.
    Drugače pa mi tale črn lak sam po sebi ni preveč všeč. No sem zelo izbirčna kar se tiče črnih in belih lakov. Dejansko ne maram, da ima plastičen izgled.
    Mi je pa zelo všeč z KleanColor-jem. Res lepa kombinacija.

    ReplyDelete
  8. Finish of black polish reminds mr of illamasqua new polishes from nameless collection. :) hope you having fun at apple picking ;)

    ReplyDelete
  9. Predivno izgleda, bas taman na kratke nokte, tvoji deluju super i malo kraci :)

    ReplyDelete
  10. This looks so good on you! I like the funny finish of the black one, but with the kleancolor over it.. wow.. gorgeous even better!

    ReplyDelete
  11. predobra kombinacija, naravno sviđa mi se i crnjak sam ;-D
    baš me zanimaju tvoja iskustva sa sušenjem kleancolor lakića :-D

    ReplyDelete
  12. Kaj je pa narobe s tvojimi nohti - popolnoma nič, ker so tudi kratki prekrasni. :) Saj ni važna dolžina, važno je, da so urejeni! :)

    ReplyDelete
  13. Smem vprašat po ceni tegale zadnjega lakca, če se spomniš? Ful je dober. :D

    ReplyDelete
  14. I haven't used CH Black yet, but I have it and it's gorgeous!

    ReplyDelete
  15. @ nihrida: Izgleda, da je nekaj na kratkih nohtih te dni :D

    Hvala!

    ReplyDelete
  16. @ Madita: Thank you very much for your kind words!

    Very nice girl ordered them for me online on Beauty Joint.

    ReplyDelete
  17. @ Mateja: Odpočili si bodo lahko, ko ne bom videla nobene jablane in jabolk več :D

    ReplyDelete
  18. @ Sarah Ali: I agree, the finish looks a lot like with the new Illamasqua nail polish.

    ReplyDelete
  19. @ hermetic: Hehe, hvala ti za prijazne besede :)

    ReplyDelete
  20. @ Melanie: The black one has sort of rubber looking finish - it's funky :D

    Of course, glitter does everything look even better. LOL.

    ReplyDelete
  21. @ nail crazy: Sem čakala tvoj komentar ;)

    Ja si imela prav - kar ni in ni se hotelo posušiti vse skupaj...

    ReplyDelete
  22. @ Ivana: Najlepše hvala! *lots of flowers*

    ReplyDelete
  23. @ Nina: Heh, itak da lahko - na Beauty Joint so po 1,75$ :)

    ReplyDelete
  24. @ thenailaholic: Oh, then put it on asap ;)

    Do you have any others too?

    ReplyDelete
  25. Oooooo ful lušna manikura! In tale kleancolor me mika že nekaj časa :D

    ReplyDelete
  26. Tole res ni ravno mat, ampak vseeno izgleda super. Jaz imam mat črn lak od NYX in se mi zdi, da pri njem bolj pride izraza, da je pač mat ... Je pa res, da moram ta lak še fotografirati na nohtih, preden se lahko dokončno odločim :)

    ReplyDelete
  27. Wow... I've seen this polish before... but your pictures of it are AMAZING!!!

    ReplyDelete
  28. I love Chunky Holo Black, even though it isn't actually a holo. It looks like autumn leaves, but you know, in a nail polish. It's super unique.

    ReplyDelete
  29. I need to get my hands on some chunky glitter nail polish. This is tempting me soo much! <3

    ReplyDelete
  30. Wow, stvarno super kombinacija :) Još malo izdrži to branje jabuka pa se nadam da ćemo, kad to završi, vidjeti i neku Konad kombinaciju ;)

    ReplyDelete
  31. love the flakies, it's so beautyful! :)

    http://memakeupandeye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. @ lunca: Hihi, hvala! Ti si ga kar privošči :)

    ReplyDelete
  33. @ Sana: Se strinjam - tole res ni najbolj mat...

    ReplyDelete
  34. @ GothamPolish: Thank you very much for your kind words! It means a lot to me :)

    ReplyDelete
  35. @ Madeline: I love the way you described it - like autumn leaves...

    ReplyDelete
  36. @ Sara.H: You really need this one - it's super fun! :D

    ReplyDelete
  37. @ Innana: Hehe, hvala! Se bom potrudila s Konadom takoj ko bo mogoče :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)