September 27, 2011

Nail Mail!

Oh yeah! After quite some time I've received a nail mail again :D


I did a swap with Heather recently. She's my follower, but she doesn't have a blog, so I can't give you the link to her. But I must say she's such a great and amusing e-mail buddy.

Here are the goodies she has sent me:


- Nfu Oh 61
- China Glaze Electric Lilac
- Mini Benefit Coralista (so pretty)
- Finger Paints Give Pink A Chance
- China Glaze Ruby Deer
- OPI Burlesque Little Teasers
- some "noisy" candy (LOL)


See anything you like?



________________________________________________
Song of the day: Life of Agony - My mind is dangerous

34 comments:

  1. samo mi zazubice praviš... još ću vikat na poštara kako meni nije ništa ovako donio ;-)

    ReplyDelete
  2. Uh, mela bi vse :)
    Me pa kar malo zanima kako izgleda Finger Paints. Opažam, da sem v nekem pink obdobju :)

    ReplyDelete
  3. Nice goodies. Pity she doesn't have a blog to see what she got from you.

    ReplyDelete
  4. Ooo.. I am loving these. Nice swap! <3

    ReplyDelete
  5. Aaa, ti uvijek uspiješ organizirati tako super swap-ove :) Totalno sam ljubomorna ;D

    ReplyDelete
  6. predivan swap! meni je jučer došla coralista i točno znam šta si pomislila kad si ju vidjela!

    ReplyDelete
  7. Dober paketek si dobila, čisto po mojem okusu ;)

    ReplyDelete
  8. Wow. That was a great exchange. I am eyeing Finger Paints for so long. ;)

    ReplyDelete
  9. Ooooo burleskaaaaaaa <3 Super! :D
    In sseveda čudovit swap..

    ReplyDelete
  10. @ Mateja: Sicer tudi jaz nisem najbolj za pink, a tega sem si res želela in je prav kul.

    ReplyDelete
  11. @ marox79: Thanks! Maybe she will start one someday...

    ReplyDelete
  12. @ Innana: Hehe, hvala! Imam srečo, da najdem vedno res super swap partnerke :)

    ReplyDelete
  13. @ Oreleona: Thank you! I just love swapping - it's so exciting :D

    ReplyDelete
  14. @ Maybe: O, super! Ja, Coralista je res krasna <3

    ReplyDelete
  15. @ MissDoll: Jap, bila sem prav navdušena nad njim :)

    ReplyDelete
  16. @ Shang J.: Thank you! I only have a couple of Pinger Paints polishes, but I really like them a lot.

    ReplyDelete
  17. @ lunca: Jaaaaa! :D

    V bistvu mi je žal, da si nisem kupila vseh lakov full size, ki sem jih želela iz te kolekcije, ko so bili še na voljo pri nas... *mistake*

    ReplyDelete
  18. Taki posti so mi zelo všeč :) Samo škoda, ker niso vse znamke cruelty free (npr. OPI) :/ ;)

    ReplyDelete
  19. @ Sana: Vem, ja... OPI in tudi Essie sta ga precej "pobiksala" s svojo odločitvijo, ker sta se prodala dvema znamkama, ki testirata na živalih :S

    ReplyDelete
  20. @ Lorraine: Thank you! This is actually my first Nfu Oh holo :)

    ReplyDelete
  21. You lucky girl ! They don't seem to be available to the UK, so I'd have to spend a total fortune... did manage to get some flakies on ebay for a fiver, really made my day !

    ReplyDelete
  22. Hi Biba! Definitely, the purple China Glaze polish looks gorgeous! The Finger Paints one, too!

    ReplyDelete
  23. @ Lorraine: I know :D

    Oh, just gotta love their flakies...

    ReplyDelete
  24. @ Blusherine: Hi!

    They're both so pretty! Can't wait to my nails finally recover, so I can start wearing some pretty polishes again :)

    ReplyDelete
  25. @ Nanethiel: Pretty little things :)

    ReplyDelete
  26. Wonderful swap. Can't wait to see the Burlesque swatched. :)

    ReplyDelete
  27. @ Ana: Hvala! Sem bila zelo vesela tega paketka :D

    ReplyDelete
  28. @ Olivia: Thank you! I'll do my best with the swatches.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)