September 4, 2011

NOTD: Catrice Purplelized

Hi there! I really didn't feel like blogging for the last week or so. There were so many things that made sad and make up was the last thing on my mind.


But, for the last three days I've been wearing Catrice Purplelized on my nails, so I can at least show you some pictures of it. This polish is really interesting, unique and hard to describe. It's sort of purple silver-y shade and so super packed with shimmer/micro-glitter that gives it almost a foil like finish.


Catrice Purplelized, 2 coats:





What do you think about this one? Do you own it?



_________________________________________
Song of the day: Bananarama - Cruel Summer

46 comments:

  1. Imam ga, ampak mi ni ravno vau lak.

    Upam, da si zdaj boljše. In da se boš vrnila k bloganju, ker pogrešam tvoje poste.

    ReplyDelete
  2. beautiful soft color! Looks great on you :)
    I'm sorry to hear you've been sad :(
    Hope whatever is bothering you will get better soon!

    ReplyDelete
  3. upam da boš čimprej boljše volje in da se stvari razvijejo v najboljšo smer.
    barva laka je fenomenalna! Moj nasvetek-dj si kašno žiiivo barvo na nohte, pomaga =)

    ReplyDelete
  4. I still have to get this, because I think it's beautiful!

    ReplyDelete
  5. @ Taya: Meni pa je predvsem na sončku zelo všeč :)

    Hvala za prijazne besede!

    ReplyDelete
  6. @ Anutka: Thank you for your sweet comment!

    Things are slowly getting better... :)

    ReplyDelete
  7. @ Mancina: Včasih mi preprosto zmanjka volje za vse... Treba se bo malo spravit k sebi.

    Pa hvala :)

    ReplyDelete
  8. @ Elsa P.: I think it's quite unique and worth to having it in your collection :)

    ReplyDelete
  9. Čudovit je, moram čimprej v Müllerja!

    ReplyDelete
  10. lep je lakic, potpuno razumem kako je to kad ti nekad uopste nije do blogovanja, nadam se da ce biti bolje :)

    ReplyDelete
  11. I have this one too and I agree its colour is very hard to describe. It's purple, but at the same time it's slightly silver and it even has a greenish sheen to it.
    Hope you feel better soon ... September always gets me down, too :/

    ReplyDelete
  12. @ nuusheftw: Potem pa lahko verjetno že tudi kakšnega od novih Catrice odtenkov najdeš ;)
    Meni jih že nekaj padlo v oči :D

    ReplyDelete
  13. @ hermetic: Hvala! Za dežjem vedno posije sonce, pravijo... :)

    ReplyDelete
  14. @ Sana: Yep, this one is very complex and I don't think I have anything similar to this one in my stash.

    Thank you! Well, yes this is a weird period for me - you know that Summer is gone, days are getting shorter again...

    ReplyDelete
  15. Hey there! Aw i'm so sorry to hear that, I really hope everything gets better very soon for you =]
    That polish is gorgeous, looks stunning on you =]

    ReplyDelete
  16. I know what it's like when you don't feel like blogging! Cheer up :) The polish looks great... I'll have to visit my local Catrice dealer :D

    ReplyDelete
  17. *hug* Upam, da bo vse v redu oz. že je!

    Za tega se pa ne morem odločit, a mi je všeč ali ne. *sigh* Nimaš pojma kolikorat sem ga že vzela v košarico in potem vrnila na polico ...

    ReplyDelete
  18. ful lepa barva, taka jesenska <3

    pošiljam še koš dobre volje *hug*

    ReplyDelete
  19. What a special kind of color. I think it is kinda pretty :)

    ReplyDelete
  20. @ Sara: Thank you very much for your kind wishes!

    Purplelized is indeed one great polish, especially under the full sun :)

    ReplyDelete
  21. @ Maki: Thanks for the cheer up! :)

    There are lots of new shades coming in now, so I do recommend that visit ;)

    ReplyDelete
  22. @ Ulmiel: Hvala! Včasih imam preveč časa in potem posledično tudi preveč razmišljam, pa še poletje se poslavlja...

    Meni je ta lak všeč zato, ker nimam nič kaj podobnega v scoji zbirki. Ampak mislim, da mi ne pristoji na najbolj.

    ReplyDelete
  23. @ .sparkle: Viii, najlepše hvala! Ob vseh teh prijaznih komentarjih, je vsekakor že bolje :)

    ReplyDelete
  24. @ Melanie: It is quite special, isn't it? :)

    ReplyDelete
  25. Upa, da si že boljše volje *hug*
    Ta lak sem pa že tolikokrat držala v rokah, pa se potem ne morem odločit, ali mi je všeč ali ne ;)

    ReplyDelete
  26. Oh, pridejo takšni časi :( Ja tudi nisem bila najboljše, ampak me blogganje spravi v dobro voljo, tako da ga res redko zapostavljam :)

    Lep lakec!

    ReplyDelete
  27. @ Ina: Sem, hvala! :)

    Ga bo treba še preizkusit, da boš vedela. Če ga rabiš za kakšen krog, ti ga posodim ;)

    ReplyDelete
  28. @ Ana: Heh, ja, saj zdaj je že boljše... Zgleda, da je bilo nekaj v zraku :)

    ReplyDelete
  29. @ rock-or-not: Yay! I'm glad you do :)

    ReplyDelete
  30. Sem ga že tolikokrat gledala, pa me nekako ne prepriča. Je pa res nekaj posebnega.

    Drugače pa upam, da je slabo počutje že mimo in da se čimprej vrneš v svet bloganja.

    ReplyDelete
  31. I hope you feel better soon :)
    That color is just gorgeous!

    ReplyDelete
  32. Biba upam, da boš čimprej boljše! *hug*, malo se zaposli z rečmi, da ne bo časa razmišljati nagativno, izkoristi še zadnje sončkaste dneve in pojdi na kakšen sprehod v naravo, meni vedno pomaga, sploh pa zdaj jeseni je narava res lepa, mogoče dobiš še kakšno inspiracijo.. Mi te pogrešamo tukaj;)

    Drugače pa res lep lak!

    ReplyDelete
  33. Tale je tut meni čudovit in vsekakor med mojimi najljubšimi, sem ga kupila malo manj kot en mesec nazaj ampak je moja krtačka vsa 'pošvejdrana' in zelo težko mažem noht, drgače je pa odtenek zakon ;)

    ReplyDelete
  34. @ Mateja: Mogoče pa ga moraš še na nohtih preizkusit ;)

    Hvala za prijazne besede!

    ReplyDelete
  35. @ Anna: Najlepše hvala za tako prijazne besede in vzpodbudo!

    ReplyDelete
  36. @ MissDoll: Uf, sovražim, ko dobim pošvedran čopič. Se pa včasih za kakšen odtenek res splača "potrpet" :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)