September 13, 2011

NOTD: Essence Skyscraper

I finally painted my nails (they're super short right now due to the "apple situation") again this morning. And I picked the polish that came in my mail yesterday - Essence Skyscraper from Urban Messages Trend Edition. It's also the only polish that I really wanted from this collection and with some help of a lovely girl I got it :D


Take a look at this beauty - I strongly suggest that you click on the photos to see that super pretty shimmer in it:





What do you think? Did you get anything from Urban Messages TE?

27 comments:

  1. Ha ha - "apple situation" ;D

    Kakšne barve pravzaprav je tale lak? Meni deluje bolj bež, želim pa si, da bi bil zelo svetlo siv ... Ampak najbrž ni, kajne?

    ReplyDelete
  2. @ Sana: :D

    V mojih očeh je svetlo siv. Nekatere ga opisujejo kot nekje vmes, druge pa kot bež...

    Vsaj v primerjavi z Essence Irreplaceable, ki je bež za moje pojme - http://bibasbeautycorner.blogspot.com/2011/06/notd-essence-irreplaceable.html, je Skyscraper siv.

    ReplyDelete
  3. krasan je!
    jučer sam baš mjerkala ovu kolekciju i nijedan mi nije zapeo za oko... ali vjerojatno ću plakat za kojim kad vidim swatcheve... sad želim ovoga O_O
    preživjet ćeš ti i situaciju s jabukama ;-D

    ReplyDelete
  4. Meni se iz te LE sviđa onaj plavi/tirkizni, al pošto dolaze još bolje LE od Essence-a (Re-mix your style, Vampires Love) - onda treba štedjeti za njih :D Jedva čekam... I samo hrabro - you will survive apple situation :)

    ReplyDelete
  5. nisam nista nazalost, a htjela sam ovaj i street styler, ali naletila sam na skoro prazan stand :(

    ReplyDelete
  6. Very pretty! I've seen this around in other blogs.

    An apple a day keeps the doctor away, so maybe those apples will make your nails grow stronger.

    ReplyDelete
  7. @ nail crazy: A res, niti eden ti ni bil všeč? No, saj tudi meni je bil edino ta res nekaj posebnega :)

    Ma ja, ta jabolka :D

    ReplyDelete
  8. @ Innana: Uf, ja! Ti dve kolekciji sta tudi meni padli v oči. Iz Re-mix your style bi imela vse Top Coate. Vampire pa kar celo kolekcijo :D

    ReplyDelete
  9. @ Lendoxia: :(

    Pri nas je bila ta kolekcija na voljo samo v Muellerjih, tako da sem tako imela srečo, da je ena punca, kupila še zame ta lak.

    ReplyDelete
  10. @ marox79: Thanks! This is currently available collection from Essence, so I guess it's everywhere now. LOL.

    Oh, no, no apples for me. Really :P

    ReplyDelete
  11. Wow, this is really pretty and elegant. I missed reading your blog, so I hope u'll post more soon :)

    ReplyDelete
  12. da i kod nas je samo u mulleru bila zato i nisam uspjela uhvatit, eventualno mi ostaje nada da ce doc u dm ili kozmo sa zakasnjenjem

    ReplyDelete
  13. Preeeeeeeeeedivan lak! Cijela ova kolekcija mi je predobra i jedva čekam da dođe kod mene u DM.

    ReplyDelete
  14. @ Ana: Jaaa! :D

    Sem ful vesela, ker je res precej poseben odtenek.

    ReplyDelete
  15. @ YellowJade: Thank you very much for your sweet comment!

    I will try to prepare some posts in advanced for this weekend...

    ReplyDelete
  16. @ Lendoxia: Upam, da ga vseeno kje najdeš!

    ReplyDelete
  17. @ Lalica: Jaa, še lepši je v živo. Jaz sem hotela samo ta lak - hranim denar za prihajajoče TE, sploh za Vampire :)

    ReplyDelete
  18. I want to prove this polish..I wait that this limited edition arrives in Italy :-)

    ReplyDelete
  19. I'm wearing this one since yesterday :D I love this polish!

    ReplyDelete
  20. @ Oreleona: It's pretty and very interesting - neutral with a twist :)

    ReplyDelete
  21. @ Tine: I love it too! I'm so happy I've got it :D

    ReplyDelete
  22. Jaz sem kar spustila tole kolekcijo in sem raje kupila nekaj stvari iz Natventuriste, ampak sem vidla nekaj slikic tegale lepotca in mi je že rahlo žal da ga nimam.
    Uglavnem, tebi ful paše tale odtenek in upam da ga še kdaj pokažeš ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)