September 15, 2011

Wet`n´Wild Color Icon Eyeshadow Trio In Walking on Eggshells Photos & Swatches

Eyeshadow swatches time again!


Today I have Wet`n´Wild Color Icon Eyeshadow Trio in Walking on Eggshells to show you. This is my only Color Icon Trio so far, but I do want couple more :)


Let's not waste too many words and move on to the pictures:






Swatches (without a base):




It's a lovely neutral palette. You can never have too many palettes like this in your make up collection, I think. I reach for shades like these most often, because they're on the "safe side".


What do you think?



_____________________________________
Song of the day: Fleetwood Mac - Dreams

26 comments:

  1. Všečna paletka. Barve, ki jih tudi jaz uporabljam največ.

    ReplyDelete
  2. this is a pretty palette :) perfect for everyday

    ReplyDelete
  3. krasna je, možeš je nositi svaki dan, svugdje :-D
    morat ću i ja jednom probat neku od njihovih paletica, cure kažu da su pristojne kvalitete :-)

    ReplyDelete
  4. Prelepa paleta, prelepe boje ! :)
    Kod nas nema wet n wild... šteta...

    ReplyDelete
  5. I really like this trio and reach for it frequently. The shadows are really nice, have good pigmentation and, if I use primer, stay pretty much intact and colour true all day.

    I have heard that this trio is a dupe for three MAC shadows; Shroom, Cork and Naked Lunch. I can't say that it is or isn't, since I don't own the MAC, but I have seen them swatched together in photos and on video and they are very, very close. :)

    ReplyDelete
  6. @ Taya: Hvala! Ja, to so tudi zame najbolj uporabne barve :)

    ReplyDelete
  7. @ nail crazy: Tako je! :D

    Vsekakor priporočam - tale je super! Malo poglej pri Temptali-i, ona jih je že kar nekaj ocenila in poswatchala.

    ReplyDelete
  8. @ littleBird: Res je lepa in zelo uporabna paleta.

    Žal teh tudi pri nas ni. Jaz sem imela to srečo, da sem jo dobila v swapu.

    ReplyDelete
  9. @ Ice Queen: Really? I didn't know this. Thanks for the info! :) I will lok up for this video...

    ReplyDelete
  10. Simpatična paletka :D te barve so mi najljubše!

    ReplyDelete
  11. Lepa je :) škoda da se Wet'n'wild bolj težko najde pri nas..

    ReplyDelete
  12. @ Neko: Ja, res je škoda. Sploh pa tele paletke bi po moje šle za med... :)

    ReplyDelete
  13. This one looks lovely and all shades are wearable :)

    ReplyDelete
  14. Barve so sicer zelo ne po mojem okusu, sem pa prebrala že lep kup dobrih stvari o teh paletah. Kolikor mi je znano, jih v Sloveniji sploh ni ali pač?

    ReplyDelete
  15. Those are some really pretty shimmery bronzy colours. Especially since it's to be THE colour to wear this season. :)

    ReplyDelete
  16. @ Sarah Ali: Yes, I agree with you :)

    ReplyDelete
  17. @ Sana: Hehe, jaz pa kar dolgočasna, ko pride do barv in največ uporabljam ravno take :)

    Ne, kolikor jaz vem, se teh palet ni pri nas. Nekaj WnW dekorative pa se je in se menda še da dobit pri nas.

    ReplyDelete
  18. @ Olivia: I love shades like these! All year round :)

    ReplyDelete
  19. Zdaj pa res komaj čakam, da pride do mene iz rodne ZDA!
    Pa izjemno lepo si poslikala. Temptalia style. :)

    ReplyDelete
  20. @ Krvava Meri: Katero pa dobiš? A ravno to?

    Hvala! Je tako očitno, ha :D Temptalia mi dela res fantastične fotografije in swatche in mi je vsekakor za vzor...

    ReplyDelete
  21. Zdaj sem preverila in v bistvu ne dobim te, ampak "Silent Treatment", in dve večji paletki "Lust" & "Vanity". Neverjetno, kako lepa in kakovostna senčila za male pare.

    Hehe, ni tako očitno za običajne bralce. Jaz sem pred tedni opazovala, kako blogerke slikajo reči in si zapomnila ravno njen sistem. :D

    ReplyDelete
  22. @ Krvava Meri: O, najs! Jaz jih imam še nekaj na WL...

    Se pa veselim, da vidim tvoje swatche kmalu...mogoče na blogu? ;)

    ReplyDelete
  23. Sram me je, da že tako dolgo traja, ampak zdaj lahko potrdim, da bom kmalu online. :D
    Dobiš vabilo, ko bo vse urejeno. :)

    ReplyDelete
  24. @ Krvava Meri: Viiiii, super! Komaj čakam :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)