October 23, 2011

Friday Night FOTD

Hi!


Today I have a couple of pictures of makeup I wore on the Friday night to show you. We only went out for a drink or two. I'm sorry about the weird lighting - I've taken this photos at around 9:30 in the evening under incadescent light at Biba's Beauty Corner Headquarter.







Products used:
- Face: BellaPierre Mineral Foundation in Cinnamon;
- Eyes: Essence eyeshadow base, Meow Cosmetics Ideal Eyes e/s in Cats in the Cradle on the inner half of the lid and as a highlighter, The She Space e/s in Naughty Neighbour on the outter half of the lid, in the crease and on the lower lash line, Essence Multi-action Mascara.
- Cheeks: Alverde Powder Rouge in Magic Terra (Zauberwald LE).
- Lips: Essence Lip Gloss in Flowerkissed (Blossoms etc. TE).


So, what are you doing these days?



_________________________________________________
Song of the day: Iggy Pop - Realy Wild Child (Wild One)

44 comments:

  1. Kako lepo in subtilno! Odlično za petek zvečer ali nedeljo popoldan. ;)
    Krasno izgledaš.

    ReplyDelete
  2. This is my favorite make up look, I wear it often, almost daily :)

    ReplyDelete
  3. Cutie pie. <3 Maš očke k srnica. :)
    Tud jst morm nabavt eno dobro žarnico. Ampak k nikol ne vem kero, k jih je tok na izbiro. xD

    ReplyDelete
  4. Jaz sicer nisem za tak subtilen make up, ga pa vseeno z veseljem vidim an drugih, ki ga znajo dobro narediti. In tole je super, zelo lepo :)
    Kaj maskaro si nalašč nanesla tako, da deluje zelo naravno?

    ReplyDelete
  5. Ooooh, kok lepo! <3 Čudovite oči in polt maš, ne morm se nagledat slikc :)

    ReplyDelete
  6. divan make-up i super ti stoji, ne mogu te zamisliti sa nečim jačim!

    ReplyDelete
  7. I loove that eye shadow! Very nice and classy look!

    ReplyDelete
  8. Lepo! Sumim, da so barve malce zbledele na fotki? Ali pa sem samo jaz navajena nositi ultra močne MU. :D

    ReplyDelete
  9. This looks great, very simple and clean. :)

    ReplyDelete
  10. @ Krvava Meri: O, najlepše hvala :)

    To je en izmed mojih najpogostejših MU - preporosto in bolj nevpadljivo.

    ReplyDelete
  11. @ Aurora: I'm wearing this kind of make up very often too!

    ReplyDelete
  12. @ Ivana: Hihi, hvala!

    Tudi jaz nimam pojma, katero žarnico naj nabavim... Tule sem si z namizno svetilko v obraz svetila XD

    ReplyDelete
  13. @ Sana: Hvala! Jaz ponavadi nekaj takega nosim - sploh če se mi mudi in nisem ravno za kakšno eksperimentiranje. Pa s takim MU se tudi še najboljše počutim :)

    Ja - jaz ponavadi nanesem samo en sloj maskare, potem pa še z eno krtačko počešem skozi trepalnice. Potem že skoraj res izgleda, kot da je nimam :)

    ReplyDelete
  14. @ Summer: Najlepše hvala za tako prijazen komentar :)

    ReplyDelete
  15. @ hermetic: Hvala! Jaz sem bolj za tak nežne make upe...

    ReplyDelete
  16. @ Maybe: Hvala!

    Tudi ti si mi pogosto za inspiracijo s svojimi videi :)

    ReplyDelete
  17. @ Cristina: I love the The Space eyeshadows too, but sadly they have closed down their business.

    Thank you! I'm glad you like it :)

    ReplyDelete
  18. @ Ulmiel: Hvala! Ja, malenkost so zbledele, pa še sobo, v kateri sem slikala, imam pobarvano v oranžno, tako da je malo bolj čudne barve vse skupaj...

    Drugače pa je vseeno bolj tak nežen MU. Bi pa z veseljem pogledala še kakašne tvoje slike make up-a :)

    ReplyDelete
  19. @ Alaina: Thank you!

    This is my go-to look.

    ReplyDelete
  20. Nice ^^ glede osvetljave pa vem ja, imam vedno podobne probleme, sploh zdaj, ko prihajajo temačni meseci :)

    ReplyDelete
  21. bas mi se svidja, lepo je i diskretno, i mnogo ti lepo stoji. plus, ove smedje nijanse su mi omiljene za svaku priliku.

    ReplyDelete
  22. @ Ina: Hvala!

    Jooj, ja... Jaz tako najraje fotografiram ob naravni svetlobi.

    ReplyDelete
  23. @ Makeup and More: Najlepše hvala za kompliment!

    Tudi jaz najraje uporabljam take barve, ker so res vedno primerne :)

    ReplyDelete
  24. diskretno, ma ti si mi cila nježna :-D

    ReplyDelete
  25. Jaz redko nosim senčila, ampak če se že odločim potem izgleda nekako podobno tvojemu=I like it ;)

    Ko sem videla slikice mi je bil gloss takoj všeč in sem se spomnila, da imam nekaj podobnega, potem sem pa prebrala katerega si ti uporabila in ne moreš verjet!!!! Jaz imam tudi tale odtenek in je čudovit!! :)

    ReplyDelete
  26. Cool yet a modest look! Really interesting placement of the darker eyeshadow. I like it ;)

    ReplyDelete
  27. I LOVE it! It looks amazing and I like how you did this natural look for a night out, makes an interesting and very pretty change =)

    ReplyDelete
  28. @ MissDoll: O, super! Tudi meni je ta Essence gloss precej všeč, ker je dobro pigmentiran in luštne barve.

    Hvala :)

    ReplyDelete
  29. @ Mateja Mateja: O, hvala! Me veseli, da ti je všeč :)

    ReplyDelete
  30. @ EyeGrafitti: Well, thank you!

    I usually put the darker shade on with my eye open - so it is placed a bit unusally, yes :)

    ReplyDelete
  31. @ Sara: Wiii, thanks! I'm for the natural look when it comes to my own make up :)

    ReplyDelete
  32. Hi Biba,
    love the eye makeup and especially the lip gloss. after reading what it is, I realize, I own it too! :-) why am I never wearing it? :-)
    much love
    blusherine

    ReplyDelete
  33. @ Blusherine: Hehe! You really should reach for this lip gloss, it's very pretty :)

    Thank you!

    ReplyDelete
  34. Čudovito! Nevtralno in perfektno za vsak dan! :) xx

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)