October 20, 2011

Gift Ideas

There are so many beautiful makeup collections and sets available now - perfect for Birthday or Christmas gifts. These would be my picks, if I could buy myself lots of presents. LOL.


Benefit I'm Glam...Therefore I am


Photo credit: Sephora.com


Benefit Project Flawless


Photo credit: Sephora.com


Josie Maran Beauty In A Box: Orglamic Revolution


Photo credit: Sephora.com


LORAC Bejeweled Lip Gloss Collection


Photo credit: Sephora.com


LORAC Private Affair Palette


Photo credit: Sephora.com


Tarte Blush & Bronze On The Go


Photo credit: Sephora.com


Tarte NeutralEYES Volume II Natural Eye Palette


Photo credit: Sephora.com


Tarte SmolderEYES Limited-Edition Amazonian Clay Waterproof Liner Collection


Photo credit: Sephora.com


Too Faced On The Prowl


Photo credit: Sephora.com


Too Faced Sweet Dreams Makeup Collection


Photo credit: Sephora.com


See anything you like?

22 comments:

  1. Tarte bi imela vse =)
    Ne samo te sete, ki si jih objavila, ampak kar celo linijo.

    ReplyDelete
  2. @ Gone2RehabBRB: Jooj, ja, tudi jaz! :D

    Tarte ima res zelo všečne izdelke.

    ReplyDelete
  3. Hmmm...zakaj že nimamo Sephore?:( vse zgleda super,še posebej Benefit!

    ReplyDelete
  4. Meni je ideja setov tako všeč. Lahko preizkusiš ogromno izdelkov naenkrat, simpatično so zapakirani + pogosto dobiš še kakšne izdelke, ki jih sicer ni na voljo. Zakon! :)

    Edino palet ne maram, ker vsa senčila depotam in manjše palete posledično zelo redko uporabljam.

    ReplyDelete
  5. @ Passing fancy: Ne vem, se isto sprašujem...

    A ne, da je vse tako lepo :)

    ReplyDelete
  6. @ Krvava Meri: Ja, se popolnoma strinjam s teboj glede setov! :)

    A res? Sem že sicer večkrat premišljevala, da bi se lotila depotanja, pa si potem vedno premislim, ker mi nekako ni "uničit" orignalne embalaže...

    ReplyDelete
  7. @ Biba, pri meni ni te bojazni, ker nimam nobenih dragih senčil z res krasno embalažo. :D

    ReplyDelete
  8. @ Krvava Meri: No, saj to jaz tudi nimam :D

    Katere prazne paletke pa uporabljaš? Ali si sama kakšno naredila?

    ReplyDelete
  9. Mmmm, dobra ideja za post. Se mi zdi, da jo bom kopirala. Upam, da ne zameriš :)

    ReplyDelete
  10. priznaj, ovo si stavila ne bi li se tko sjetio pa te iznenadio kojom od ovih krasota ;-D
    knotty biba ;-)

    ReplyDelete
  11. Uh sploh ne vem kaj mi je bolj všeč. Še posebej obožujem 'all in one' paletke.

    ReplyDelete
  12. i love when peaple gift me cosmetics :)

    ReplyDelete
  13. @ Sana: O, hvala! Ti kar, izvoli :)

    ReplyDelete
  14. @ nail crazy: O, mislim, da ga ni junaka, ki bi mi kupil vse tole... Tega mislim, da niti Božiček ne zmore :D

    ReplyDelete
  15. @ Mateja: Tudi jaz si samo oči pasem zadnje dni na Sephorini strani...

    ReplyDelete
  16. @ Biba, joj, šele zdaj sem videla zadnje vprašanje. Jaz imam nekaj pločevinastih škatel od temper in podobno. Potem na posamezna senčila zalepim magnetni trak in super stojijo.
    Ena izmed boljših odločitev v moji zbirki. :)

    ReplyDelete
  17. Wow those are makeup gift ideas. Perfect for Xmas *drools* Good selection Biba!

    ReplyDelete
  18. @ Olivia: I know! Aren't these sets gorgeous?

    Thank you :)

    ReplyDelete
  19. Jooj bo imel letos božiček spet veliko dela. ;))
    Same super stvari si pokazala in zagotovo dala tudi marsikatero dobro idejo. =)

    Bodi lepo,
    M.

    ReplyDelete
  20. @ Manuela: Uf, ja... Si želim takega božička :D

    Hvala!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)