October 8, 2011

I'm Taking The Stage With This Rising Star NOTD

It seems like my nails just can't recover from all the work on the plantation *sad face*. But I was so eager to try out the polishes that Heather sent me in our swap, that I just couldn't wait any longer and put a couple of them on my nails.


OPI Take The Stage & Rising Star on the accent finger (both part of Burlesque Collection):



Even though I'm not huge fan of orange this combo makes me feel warm in this cold cold weather we have here now.



_______________________________________________
Song of the day: Eurythmics - When tomorrow comes

36 comments:

  1. Jaz tudi ne obožujem oranžne, vendar ti tale zelo paše :) Rising Star je sploh lep :)

    ReplyDelete
  2. @ nuusheftw: Hvala :)

    Rising Star je pa res lep - sem rahlo začudena nad sabo, da mi je, ker ponavadi dam zlate lake naprej...

    ReplyDelete
  3. ooh this is cute. i like the accents. mm i like fall

    ReplyDelete
  4. Zelo zelo lepa sta! Res kot da bi posijal sonček.

    ReplyDelete
  5. Imam isti set. Sta da kazem? Divni su :)

    ReplyDelete
  6. Sožalje zaradi težav z nohti (čeprav na slikah izgledajo čisto ok :)) :/ Poznaš znamko Dikla? Jaz sem pred vsaj 10 leti začela uporabljati njihovo kremo za nohte (Regenerating Nail Cure) in se mi zdi, da mi je zelo pomagala (nohti so postali bolj trdi in se mi nikoli ne cepijo). Namažem si jo enkrat, dvakrat na teden (na "gole", torej nenalakirane nohte) in ena tuba mi je trajala 10 let, resno. Po mojem se ti splača preizkusiti :)

    ReplyDelete
  7. @ Irena B: Me veseli, da ti je všeč!

    ReplyDelete
  8. @ marox79: Yes, very seasonal manicure :)

    ReplyDelete
  9. @ Pretty: I like accent mans too! But don't like the Fall so much, if it's so cold like here now :S

    ReplyDelete
  10. @ Maki: Ha :D Čudoviti laki so bili v tej kolekciji!

    ReplyDelete
  11. @ Sana: O, helou! Uspešno prispela, torej :)

    Za Diklo sem sicer že slišala, samo še nikoli nisem imela nič od njih. Bom pogledala... Sliši se namreč super :)

    ReplyDelete
  12. I don't like orange polishes, but these are beautiful :)

    ReplyDelete
  13. oooh such shiny pretty colors! love em!

    ReplyDelete
  14. Very pretty! It reminds me of leaves changing color for fall. :)

    ReplyDelete
  15. I like both colors and they match very well :)

    ReplyDelete
  16. Ja, že nekaj dni nazaj, ampak imam šele zdaj čas, da se spet malo posvetim blogerskemu svetu. Me res zanima, če ti bo ta krema tako zelo pomagala, kot je meni (če jo boš kupila) :)

    ReplyDelete
  17. @ Oreleona: They are shiny indeed! :)

    ReplyDelete
  18. @ Alaina: Thanks! These colours remind on the same thing too :)

    ReplyDelete
  19. @ Nemo Latte: Thanks! Do you own any of these?

    ReplyDelete
  20. @ Sana: O, fino! Če jo nabavim, obvezno poročam :)

    ReplyDelete
  21. @ Popblush: I'm glad you think so!

    ReplyDelete
  22. Zakon manikura, všeč mi je sprememba na prstancu :P

    In čestiiiiitkeeeeee za 2 leti delovanja ;)

    ReplyDelete
  23. Very pretty autumn colours! I feel you on the nails recovery situation... we recently moved our office at work and all those boxes, packing and de-packing destroyed my nails and cuticules... I've been using tons of oil and cream to make it better :(

    ReplyDelete
  24. @ YellowJade: Thanks!

    Ugh, I've been using a lot of hand creams and oils too to keep my hands and nails moisturized...

    ReplyDelete
  25. @ Ana: Ja, prav res! Niso ravno pogosto takšni odtenki na mojih nohtih :)

    ReplyDelete
  26. wauu,tale barva je prekrasna,pa čeprav tudi sama nism fenica oranžne. Popolna za jesen :) xx

    ReplyDelete
  27. @ Tjasa: Hvala! Sem popolnoma enakega mnenja :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)