October 4, 2011

Lily Lolo Blush Swatches

As I've said in this post, I'm going to show some swatches of Lily Lolo and BM Beauty mineral makeup swatches. And if you were wondering which products I'll swatch first, the right answer is blushes. But I'm pretty sure you have already known that ;)


Here are the swatches of five Lily Lolo blushes (photo is clickable as always):


Candy Girl: "A lovely shimmery, pale pink blush, the perfect addition to your beach girl look."

Cherry Blossom: "A pale, peachy-pink blush with a very subtle shimmer, perfect for paler skin tones."

Juicy Peach: "A delicious creamy matte peach blush."

Rosy Apple: "A perfect, shimmery pink-brown blush, Rosy Apple is the perfect combination of a pink blush mixed with a natural shade bronzer."

Rose Bud: "A shimmering perfect rosy pink blush for a natural flushed-cheek look."


Which shade is your favourite?


Za vse moje slovenske spremljevalke: Lily Lolo izdelki so na voljo na LilyLolo.si.




* PR Samples

26 comments:

  1. Juicy Peach <3 ... Ampak imam še dva blusha podobne barve, kar pomeni, da imam dovolj blushev za kake 3 leta, hih :)

    ReplyDelete
  2. Uh super so lepi. No mogoče sta mi Cherry Blossom in Rosy Apple še najbolj všeč.

    ReplyDelete
  3. @ Sana: Oh, ja, vem kaj hočeš povedati... Tudi jaz imam verjento največ odtenkov v breskvasti barvi. So pa takšni odtenki zelo uporabni, a ne :D

    ReplyDelete
  4. Rose Bud je najvise po mom ukusu, i Cherry Blossom se cini interesantno

    ReplyDelete
  5. Super je tale post in tvoja povezava na njihovo stran me je čisto omrežila (moram nujno na Rudnik in si kaj kupit). Nimam še čisto nič izkušenj z mineralnimi senčili, sploh s korektorji in pudri (nekako mi ne gre v glavo da bi prah kaj prekril), zato me zanima če imaš kaj njihovih pudrov, korektorjev mi prosim povej kako se obnesejo in če se splača zapravljat?
    Aja, cherry blossom je rdečilo po mojem okusu, nežno in komaj opazno ;)

    ReplyDelete
  6. @ hermetic: Rose Bud je v živo prekrasna niansa, sploh za jesen.

    ReplyDelete
  7. @ MissDoll: Hvala :)

    Uh, jaz sem že nekaj let navdušena nad mineralnimi ličili... Glede podlag - nekateri mineralni pudri so bolj, spet drugi manj prekrivni, se pa jih večino da lepo "plastiti" - vse kar potrebuješ je še dober čopič za nanos. Preizkusila sem jih že kar nekaj in trenutno je moja zmagovalna kombinacija BellaPierre podlaga in Lily Lolo zaključni puder Flawless Matte.

    Mineralnih korektorjev sicer imam nekaj vzorčkov doma, ampak jih ne uporabljam.

    Pri Lily Lolo lahko na srečo naročiš testerje, pa potem vidiš, če najdeš ustrezen odtenek zase in ali ti mineralne podlage sploh ustrezajo.

    Nekaj objav z oznako "mineral makeup" je že na blogu, tako da mogoče še tam kaj najdeš :)

    ReplyDelete
  8. Sem videla da na Rudniku tut prodajajo in bom tam najprej pogledala in če se da, že tam naročila testerje pa stestiram ;)

    ReplyDelete
  9. @ MissDoll: Še toliko bolje, če lahko v živo vse preizkusiš. Poročaj, če boš našla kaj zase :)

    ReplyDelete
  10. uuuu, lijepe su sve nijanse :)

    mislim da bi mi najbolje stajale Cherry Blossom ili lagani sloj Rosy Apple :)

    ReplyDelete
  11. @ Sara.H: Yes, all shades are very pretty :)

    ReplyDelete
  12. @ Nic: Ja, sami lepi odtenki...

    Imaš že kaj od Lily Lolo?

    ReplyDelete
  13. @ Ana: Hvala! Jaz se kar ne morem odločiti, kateri mi je najbolj všeč :)

    ReplyDelete
  14. wow, these look great, too! i would wear all of these! my favorite is rosy apple, but rose bud looks great, too! third place would be juicy peach! :-)

    ReplyDelete
  15. ooo I think that they would be beautiful eyeshadows too!!

    ReplyDelete
  16. @ Blusherine: Thanks for your thoughts on these!

    ReplyDelete
  17. @ Alice: You're right, they would be! Oh, how much fun is mineral make up :D

    ReplyDelete
  18. I have a sample of Rose Bud, too :) From yours, I like Cherry Blossom, but I think it's too light for my skin.

    ReplyDelete
  19. @ YellowJade: Rose Bud is so pretty, isn't it?

    Do you have any other Lily Lolo products? How do you like them?

    ReplyDelete
  20. Biba, I also had 2 foundation samples, which lasted me about a month and I really liked them! They are smooth and cover nicely...
    I tried a concealer, too, but like all other mineral concealers, it dries the under eye area and settles in fine lines.
    The blushes I tried were awesome!
    Now i want to try some eyeliners and glosses :)

    ReplyDelete
  21. Lepe barve :) Res pa pogrešam take swatche na spletni strani Lily Lolo, ker se je samo iz opisa barve in brez dejanskih fotografij res težko odločiti za pravi odtenek. Sama imam Cherry blossom in ga uporabim, kadar hočem samo dodati malo barve, poleg tega pa še en ne-mineralni blush, podoben odtenku Rose bud.

    ReplyDelete
  22. @ YellowJade: I read only good rewievs about their foundation. Must try it soon...

    I agree, blushes are pretty awesome!

    I've had one gloss, in old packaging. I don't know, if the new ones are any different or not.

    ReplyDelete
  23. @ rowtarka: Lepo pozdravljena tukaj in najlepše hvala za tvoj komentar!

    Ja, tudi jaz pogrešam dejanske swatche izdelkov v spletnih trgovinah. Bi bilo zagotovo manj zgrešenih nakupov... Ampak nas je dandanes že toliko bloggerk, da se da najti skoraj vse na Internetu :)

    Cherry Blossom je res lušten vsakodnevni blush.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)