October 19, 2011

Wait A Minute, Mister Postman!

"(Stop)
Oh yes, wait a minute Mister Postman
(Wait)
Wait Mister Postman

Please, Mister Postman, look and see
(Oh yeah)
If there's a letter package in your bag for me
(Please, Please Mister Postman)" The Marvelettes - Mr. postman


Oh, yes! Mister Postman sure has stopped often at my house in the last two weeks! :D

Bought:






Swap with Brittany at Brie Nails:






Swap with Liloo at Le petit jardin de liloo:



Meow Cosmetics order with darksome at Swatch Freak:



I knew I forgot something... Essence Waking up in Vegas from Re-Mix Your Style TE as a surprise gift from Ina at Hysteria Of Decay:



It's been a good month so far for hauling, but otherwise I've been completely down the last couple of days. I don't know... I feel like I'm on an emotional rollercoaster. And I'm exhausted...



__________________________________________
Song of the day: The Marvelettes - Mr. postman

48 comments:

  1. *_*
    Jawdrop :)

    prekrasni su lakovi, Zoye su mi savrsene, a za ovim ljubicastim Revlonom patim vec neko vrijeme :)

    koji je ovo lak na 8. slici? :)

    ReplyDelete
  2. Krasne pridobitve. Zdaj pa čim prej pokazati swatche. :)

    ReplyDelete
  3. @ Nic: O ja, Zoya so prekrasne, sploh Neeka :)

    Na 8. sliki je Barielle Elle's Spell.

    ReplyDelete
  4. Oh my gooood, kako lepe pridobitve. Sploh Revlon laki...ah <3

    ReplyDelete
  5. @ Taya: Hvala! Sploh ne vem, kje naj začnem...

    ReplyDelete
  6. @ Ana: Ja, sem bila tudi jaz navdušena nad vsemi krasnimi barvami, ko sem odpirala paketke :)

    ReplyDelete
  7. the Facets of Fuschia is BEAUTIFUL! I want it so bad... and the Pixel polish looks great too. =) which polish/brand is the last one of the swap with Brie nails? the glittery holo in a black base?

    ReplyDelete
  8. @ SadeeStyle: Thank you!

    Which one do you like the most? :)

    ReplyDelete
  9. wau :) tale tvoj poštar se lahko tudi pri meni kaj "ponesreči" oglasi :P

    ReplyDelete
  10. @ Nanethiel: I like all the glittery polishes! :D

    That one is Barielle in Elle's Spell. It's stunning!

    ReplyDelete
  11. Same čudovite srvari! Sej ne vem kaj mi je najbolj všeč.

    ReplyDelete
  12. Jaz bi bila cel mesec dobre volje če bi se kaj takšnega znašlo pred mojimi vrati ;)
    Zadnje čase se navdušujem nad BB Couture laki (sploh moške kolekcije so super) in me zanima kje si jih ti naročila?
    Hvala

    ReplyDelete
  13. @ MissDoll: Hehe :)

    Jaz BB Couture lake ponavadi odkupim od ene punce, ki jo poznam. Žal, pa ne vem, kje jih ona naroča...

    ReplyDelete
  14. @ MissDoll: Eh, saj ti, žal, nisem nič pomagala...

    ReplyDelete
  15. Vau, odlicni su svi, a pogotovo Zoye i Revlon gliteri, nadam se da uspeli a ti bar malo poprave raspolozenje ;)

    ReplyDelete
  16. Šta drugo kazati nego - wow, ja bi :D! Možda je ovo tmurno i hladno vrijeme uzrok tvojem neraspoloženju... Ljeto nam je otišlo tako iznenadno :(

    ReplyDelete
  17. @ hermetic: Hvala ti! Upam tudi jaz :)

    ReplyDelete
  18. @ Innana: :D

    Verjetno je tudi vreme krivo, ja. Ne maram zime...

    ReplyDelete
  19. ok, sad znam čijeg poštara trebam sačekat iza ugla i ukrast torbu ;-D
    kakvo je ono čudo ispod revlonovih lakića, izgleda božanstveno *.*

    ReplyDelete
  20. Meni osebno nisi pomagala, ampak moja denarnica si je pa odahnila ;)

    ReplyDelete
  21. Oh my, so many pretty polishes, enjoy them!
    Maybe the constant change of emotions is also due to the weather, who knows? I felt the same lately, nothing seems to make me happy, not even shopping :))
    Hugs, feel better soon!

    ReplyDelete
  22. @ nail crazy: Ahahaha! Ne dam poštarja :D

    ReplyDelete
  23. @ Georgiana: Thank you! :)

    I'm guessing that wheather has something to do with it, yes. I don't like cold weather.

    I'm sending you hugs and good wishes back! :)

    ReplyDelete
  24. Uuuuuuwawwwww =)
    Tole je bila pa res prava paša za oči!
    A se lahko povabim na obisk?

    ReplyDelete
  25. Krasne NP! Sploh Meow senčke so krasne :P :D

    ReplyDelete
  26. You're probably getting a cold. I like to wear a scarf around my neck, preferably in natural materials like wool or silk.

    Gorgeous haul. I want to get the topcoat, but apparently only a handful of stores in Spain will get it.

    ReplyDelete
  27. @ marox79: I don't know... I just don't like cold weather, shorter days and rain.

    I hope you find Re-Mix Your Style TE. Is there any other polish you like form this collection?

    ReplyDelete
  28. Kakšne lepe NP!
    Meni je še posebej všeč Pixel lak, ki je tako čudovito jesenski.

    Veselim se novih sličic, kako bodo izgledali na nohtih.

    ReplyDelete
  29. @ Krvava Meri: Hvala! Pixel lak sem si zaželela, ko sem videla tole objavo: http://nailsandnoms.com/2011/08/pixel-humdinger-oh-golly-gee-aqua-escence-swatches-review/

    Sicer je bolj za layering, ampak je prekrasen. Stekleničke so pa miniaturne, čeprav mogoče ne izgleda tako :)

    ReplyDelete
  30. Wow, zelo fajn haul in swapi. :) Komaj čakam fotkice, ene par sploh zgledajo obetavno, jih še ne poznam. :)

    ReplyDelete
  31. @ Ulmiel: Jaaa, res sem dobila same lepe stvari :D

    Zdaj pa samo, da se še kaj sončka pokaže, pa naredim kakšne fotografije...

    ReplyDelete
  32. O ja, sonček ... danes sem naredila tako klavrne slike v lightboxu res fantasičnega laka ... lighbox je res super, ampak kakšen skriti micro glitter se pa zelo rad skrije. :/

    ReplyDelete
  33. @ Ulmiel: Jaz sploh ne znam naredit dobrih fotografij v lightboxu :(

    Res najraje fotografiram zunaj, še boljše pa je, če je vsaj malo sončka.

    ReplyDelete
  34. Biba, saj jaz tudi. Čeprav je lightbox super rešitev za sive dni (in tiste dneve, ko zamenjam lak šele zvečer), pa odvzame lepoto glitterčkom, kakega skritega micro glittra pa sploh ne pobere, enako velja za holografske lake. V bistvu že razmišljam, če bi kakšna dodatna lučka vse to izboljšala, je že čas, da investiram še v kakšno. :)

    ReplyDelete
  35. @ Ulmiel: Vem, ja. Še kako prav pride lightbox in primerne luči.

    Katere luči oziroma žarnice ti uporabljaš?

    ReplyDelete
  36. wauuuuu,čisto vsi laki so prekrasni,še posebej od Revlona so mi všeč :) Res lepo! xx

    ReplyDelete
  37. @ Tjasa: Hvala :)

    Tile Revlonovi so res fantastični!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)