November 6, 2011

About Chocolate. About Me.

This will be a short post. Rant post. About me. And chocolate.


You know, I love chocolate! I could eat it every single day. Well, actually I do eat chocolate every day. Hmmm. Anyway, what I'm trying to say here, that some of my favourite chocolates and pralines (like Giotto) are no longer on the list of my favourite ones. Why?

Some of you may know, that I've been a lacto-ovo vegetarian for over a decade now. But this Summer, I've been thinking a lot about taking my vegetarianism to the next level, if I could say so. And I did - I've become a lacto-vegetarian and this means I don't eat anything that contains eggs anymore. That includes my previously beloved Giotto pralines (they contain egg white). So, now I'm reading ingredient lists even more carefully. No one ever said this is going to be easy... But there are lots of chocolates that don't contain any egg ingredients.




Sigh.


Thanks for reading!

32 comments:

  1. Uf, to pa se sliši zelo težko! Kaj pa narediš, če nisi čisto prepričana v sestavine? Pa zanima me tudi, kaj narediš, če greš npr. na obisk k starejšim sorodnikom in ti ponujajo pecivo ali piškote, ki lahko vsebujejo jajca? Jaz imam celiakijo in ne smem jesti moke, pa me sploh starejši ljudje / sorodniki čudno gledajo in znajo biti celo užaljeni, če ne vzamem piškota, ne glede na to, da jim razlagam, da mi to škodi... :-S

    ReplyDelete
  2. Uff, vso srečo! Mesu se brez težav odpovem, ampak jajcem in vsem produktom z jajci, to pa ne bi šlo. Kako to, da si se odločila za tak način prehranjevanja? Čokolada je tudi zame vsakodnevna obveznost, hihi :)

    ReplyDelete
  3. @ Kvacka: Saj mi ni tako težko, edino pri čokoladi se rahlo zatakne :D

    Drugače sem že kar dobro seznanjena z vsemi sestavinami, ki so v tej skupini. Če pa res nisem prepričana, pa raje ne kupim in doma pogooglam za kaj se gre.

    Glede na to da sem že kar dolgo vegetarijanka in doma na vasi s precej ozko-mislečimi ljudmi, sem že navajena raznih pripomb in bedastih vprašanj povezanih z mojim načinom prehranjevanja. Ponavadi jih ignoriram ali pa rečem kaj sarkastičnega, da so potem oni tiho ;)

    ReplyDelete
  4. @ Sana: Hehe, hvala!

    V bistvu jajc samih nisem jedla že več let. Res pa je, da sem rada pojedla kakšno slastno pecivo, v katerem pa so bile, a ne. No, potem sem nekje julija pogledala na YT predavanje: Gary Yourofski Best Speech You Will Ever Hear in mi je dalo misliti. Pa sem malo brskala naprej in brala še več o veganstvu. Potem pa ne vem, mogoče se smešno sliši, ampak nekako sem začutila, da jajc preprosto ne morem več uživat. Pa mi sploh ni problem - palačinke si delam v veganski verziji ipd. Je pa res, da pri nekoč priljubljenih čokoladah (ki vsebujejo kakšno sestavino iz jajc), malo zavzdihnem :)

    ReplyDelete
  5. Uf, dobra si! :) Jaz se držim diete samo zato, ker mi sicer moka res škodi, ampak imam veliko težav in mislim, da če ne bi bilo nujno, česa takega ne bi bila sposobna. Kapo dol, sploh, ker se ti uspe zadržati pri stvareh, ki jih imaš najrajši - čokoladi torej. ;D

    ReplyDelete
  6. Oh, I am an chocolate addict too (bad one) :S
    So, good luck with that decision (I believe it was, and is, hard one), I'm with you!... :D

    ReplyDelete
  7. @ Kvacka: Hvala! Ampak saj odpovem se samo tistim čokoladam, ki slučajno vsebujejo kakšno sestavino iz jajc. Ostalim ne :D

    Verjetno je dosti težje, ko nečesa res ne smeš in na to gledaš kot prepoved. Jaz na svoje "omejitve" ne gledam tako, ampak kot na izziv oziroma gre za moje prepričanje.

    ReplyDelete
  8. @ Lia's Beautyland: Oh no, I'm not giving up on chocolate. I only won't eat those chocolates that contain any egg ingredients.

    ReplyDelete
  9. Good luck with this! There are lots of lovely chocolates out there. Vegan chocolates are harder to find, but they are out there! x

    ReplyDelete
  10. O madona ... mind of steel you have! Dobra si, najljubši čokoladi bi se težko odpovedala. :)

    ReplyDelete
  11. Look at it this way: In order to really embrace your new diet, you need to experiment with as many different types of suitable chocolate as you can find, in order to determine the best ones. So, really, it's a reason to indulge your love of chocolate that much more, right?

    ReplyDelete
  12. Ja mislim, da je čokolada dekletova najboljša prijateljica. Ima čisto specifičen okus.

    Kar pa se tiče tvojega vegetrjanstva oz načina prehrane pa mislim, da si se pravilno odločila. Prav tako ti želim vso srečo.

    ReplyDelete
  13. Svaka cast, ja to ne bi mogla :)

    super je sto danas ima jako puno izbora cokolade pa se moze pronaci svasta :)

    ReplyDelete
  14. Hmm.. Nisam znala da si vegetarijanka :) I meni se nekad čini da bih radije živjela od povrća nego od mesa...

    ReplyDelete
  15. I never say no to chocolate so hey let's start a club!!!!
    lucky for you that you still can be a veggo and eat choclate

    ReplyDelete
  16. Superca, boš pa odkrivala nove čokolade. :D Že 10 let si vegetarijanka? Jaz sem nehala jesti večino mesa kar čez noč zaradi problemov z želodcem in sem imela prvi teden kar težave, sem pa odkrila ogromno novih sestavin, čeprav sem še nekajkrat jedla ribe - ki so seveda tudi meso. Sem še to prenehala, zdaj so se pa zdravstveni razlogi prelevili čisto v etične in si res ne predstavljam spremeniti prehrane nazaj na staro. Bom pa verjetno še vsaj nekaj časa jedla jajca in mleko vsaj v prikriti obliki. Direktno mi tako ali tako ne pašejo na želodec. So me pa sorodniki zelo presenetili, čeprav so skoraj vsi po vrsti mesojedci, me razumejo. Sem bila kar presenečena. :) Edina, ki ima težave s tem, je pravzaprav moja zdravnica. :/
    Uf, pa na bone najti hrano je veeeelik problem. :/ Se vsaj malo treniram v kuhanju. ;)

    ReplyDelete
  17. @ Powdered Almond: Thank you!

    Yes, luckily these days we have lots of choice.... Have you tried any?

    ReplyDelete
  18. @ Ulmiel: Haha :D Bom poiskala novo najljubšo čokolado...

    ReplyDelete
  19. @ flora_mudni: Well, thank you for a different point of view! You're right :D

    ReplyDelete
  20. @ Mateja: Jap, čokolada je res prava prijateljica, ko punce potrebujemo tolažbo...

    Hvala! :*

    ReplyDelete
  21. @ Nic: Hvala!

    Ja, na srečo imamo danes res toliko izbire, ko pride do hrane... Tako da milsim, da ne bi smela imeti težav in bom našla kakšno dobro čokolado :D

    ReplyDelete
  22. @ Innana: Ja, že dolgo :) Ponavadi ne govorim veliko o tem, ampak tole s čokolado me je malo vrglo s tira... Jaz obožujem zelenjavo, te povabim kdaj na kosilo ;)

    ReplyDelete
  23. @ EyeGraffiti: Yep, I think the choco-holic club would be a good idea :D

    Yep, luckily they made all sorts of food these days...

    ReplyDelete
  24. @ Mateja Mateja: Se že veselim raziskovanja :D Ja, je že toliko časa...

    Res? Ti tudi torej... Meni tudi mleko kot tako sploh ne paše, ampak se (še) ne morem odreči beli kavi, siru, jogurtu... Tudi jajca mi niso, ampak tu se mi ni bil problem odreči.
    O, super za podporo pri sorodnikih - jaz še zdaj dobim kakšne pripombe od njih :/

    Ja, izgleda, da je slovensko zdravstvo (v primerjavi z ostalimi državami) prav nastrojeno proti vegetarijanstvu in veganstvu, kolikor berem in spremljam te zadeve :S

    Ko sem še študirala v LJ, sem najraje hodila v Vegedrom jest. Drugače pa res nimaš izbire...

    ReplyDelete
  25. Ja, sir bi meni verjetno tudi malo manjkal. Je bolj kot ne edini, ki mi še paše od mlečnih izdelkov. :)
    Obupno je z nekaterimi zdravniki, še najbolj je pa škoda to, da si pri zdravniku ne upaš potem povedati, da ne ješ mesa, pa da mogoče obiskuješ kakšnega alternativca ... Potem pa naj postavijo pravilno diagnozo.

    Jaz pa študiram v MB in je še bolj problem ... Testenin in tega je ogromno tu okoli, ampak jih imam že vrh glave. :) Drugje pa predvsem ocvrto ... Če ne drugače, sem se zaradi bonov vsaj naveličala veliko nezdrave hrane. :D

    ReplyDelete
  26. @ Mateja Mateja: Uf, ja... Se popolnoma strinjam, res je obupno :S

    Vsaj ena dobra stvar ne-izbire ;)

    ReplyDelete
  27. Tudi jaz sem že dolgo vegetarijanka in še vedno dobivam 'poglede' in 'govore' in po resnici mi grejo ti ljudje najbolj na živce. Naj pustijo človeku jesti kar mu paše!!!!
    Glede jajc te pa tudi razumem, ker jih tudi jaz ne jem razen v kakšnih pecivih, nikoli pa kot celoten obrok.
    Bom pa sedaj bolj pozorna na sestavine in izločila kakšno 'slabo' čokolado iz jedilnika ;)

    ReplyDelete
  28. @ MissDoll: O, še ena! Potem pa nas je nekaj ;)

    Ja, prav "zanimivo" je, ko ti drugi solijo pamet, o tem kaj ješ, a ne? :/

    ReplyDelete
  29. Wow, congrats on "the next step" :o)
    I try to avoid milk whenever possible and I try to only buy organic farmed milk products, but it is so hard to totally avoid milk and/or eggs.
    Do you think of becoming a vegan?

    ReplyDelete
  30. @ Binara: Thank you! :)

    I know it's hard. It's my wish to become vegan one day, yes. But I really like cheese and some other dairy products. So, I hope one day...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)